Ik ben benieuwd wat het beleid is voor het wel of niet toevoegen van nieuwe downloads. Diverse nieuwe downloads staan er namelijk niet in, ook niet nadat ze zeker via de tip-optie ingestuurd zijn. En dat is jammer als je nu juist zo mooi alles bij elkaar hebt staan
Ik meende te hebben gelezen dat er maar 1 iemand de meuktracker update en als die met vakantie is dat die geen updates krijgt...
Ooit van feestdagen gehoord? 
In GR wordt sinds kerst begon maar zelden gereageerd.
In GR wordt sinds kerst begon maar zelden gereageerd.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hij is niet met vakantie afaik (anders doen 'gewone' redactieleden het
). Maar zoals Raven al zegt: iets met feestdagen...
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Mja neemt niet weg dat ik dit al sinds de zomer eigenlijk zo ervaar
Ik laat dit topic nog maar eens boven komen. Laatst weer iets aangedragen en nog steeds niet te vinden.
Ik krijg het gevoel dat bijdragen niet welkom is
Hoe het beleid exact is weet ik niet, maar er wordt wel gekeken naar wanneer de release is geweest. Is dat langer dan X tijd (ik weet even niet hoeveel) geleden, dan word de meuk ook niet in de tracker gezet.
Mag ik vragen wat je ingestuurd hebt? Er kunnen diverse redenen zijn waarom iets wel of niet opgenomen wordt.commentator schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:12:
Ik laat dit topic nog maar eens boven komen. Laatst weer iets aangedragen en nog steeds niet te vinden.
Ik stel bijdragen juist erg op prijs en ik doe altijd mijn best om er iets mee te doen.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
http://www.zhornsoftware.co.uk/caffeine/Drobanir schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:26:
[...]
Mag ik vragen wat je ingestuurd hebt? Er kunnen diverse redenen zijn waarom iets wel of niet opgenomen wordt.
Ik stel bijdragen juist erg op prijs en ik doe altijd mijn best om er iets mee te doen.
Laat ik beginnen met te zeggen dat er geen goed gedefinieerd beleid is voor het wel of niet opnemen van een programma in de Downloads. Er wordt op een case-by-case basis gekeken naar zaken als hoe handig of bruikbaar een programma is en hoeveel informatie er op de website van een ontwikkelaar te vinden is. Als voorbeeld: bij Avast is op hun forum een changelog te vinden, maar voor AVG is dat bijvoorbeeld niet het geval. Zonder changelog heb je naar mijn mening te weinig te melden om er echt een artikel aan te weiden.
Een leuke discussie is gewenst, dus programma's waar zelden of nooit op gereageerd wordt zullen op den duur minder vaak langskomen. Verder heb ik zelf wat minder kaas van zaken als Linux of ontwikkelingstools gegeten, dus software uit die hoek maakt wellicht ook een kleinere kans om tot de Downloads door te dringen. Het helpt vaak wel als de aandrager extra informatie aanlevert, bijvoorbeeld in de vorm van een omschrijving van het programma of extra screenshots.
Ik kan me echter goed voorstellen dat het soms een beetje willekeurig overkomt. Het ene programma wordt wel opgenomen of komt vaker langs, het andere niet. Het heeft ook een beetje met de drukte te maken. Ik ben nagenoeg nog de enige die nog voor de Downloads schrijf en ik doe dit naast mijn gewone werk. Overigens ga ik Zelf over twee manden verhuizen en vlak daarvoor nog twee weken op vakantie, dus ik hoop dat de collega's bijspringen, anders gaan er wat meer gaten vallen.
Als ik tenslotte nog even naar dit specifieke geval kijk dan is een programma wat af en toe een virtuele toets indrukt om zo de computer niet in slaap te laten vallen gewoon niet zo heel erg interessant. Ik zou zeggen pas je power settings aan. En dan het changelog: New icons. Ook niet zo heel erg spannend.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Je kunt niet altijd je settings aanpassen, dan is dit een ideale oplossing. Omdat het programma nog helemaal niet voorkwam heb ik het aangedragen.
Maar het is een willekeur aan wat wel en niet opgenomen wordt want ook updates met wel een grote changelog worden niet opgenomen.
Voor mij is helder dat ik geen energie meer ga stoppen in het insturen van items, want dat is zonde van mijn tijd gebleken omdat er dus inderdaad geen beleid lijkt te zijn en het maar van 1 persoon afhangt. Niet iets wat je van een bedrijf als Tweakers verwacht.
Maar het is een willekeur aan wat wel en niet opgenomen wordt want ook updates met wel een grote changelog worden niet opgenomen.
Voor mij is helder dat ik geen energie meer ga stoppen in het insturen van items, want dat is zonde van mijn tijd gebleken omdat er dus inderdaad geen beleid lijkt te zijn en het maar van 1 persoon afhangt. Niet iets wat je van een bedrijf als Tweakers verwacht.
Pagina: 1