Ik zoek een?
TV 4k die h.265 bestanden via nas afspeelt met correcte weergave van subtittles.
Wat is je budget?
.niet meer dan 2500 euro tenzij alles voldoet aan mijn wensen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb op dit moment een synology nas waar ik h.265 bestand wilt opslaan?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gevonden de Sony 93c serie en de LG oled serie maar die is full hd en de Panasonic tx-55 x93 serie maar die ondersteunt geen dts
Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk wil ik een tv die gewoon dts kan afspelen voor binnenkort een surround set ONKYO receiver met teufel thx boxen en 4k films met h.265 support en ondertitels ivm slechthorendheid, kan wel verschil horen ik heb een oude samsung ue32es5700 die alles correct afspeelt alleen geen 4k of h.265 ook is hdr belangrijk maar dit schijnt via firmware updates te gaan
TV 4k die h.265 bestanden via nas afspeelt met correcte weergave van subtittles.
Wat is je budget?
.niet meer dan 2500 euro tenzij alles voldoet aan mijn wensen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb op dit moment een synology nas waar ik h.265 bestand wilt opslaan?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gevonden de Sony 93c serie en de LG oled serie maar die is full hd en de Panasonic tx-55 x93 serie maar die ondersteunt geen dts
Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk wil ik een tv die gewoon dts kan afspelen voor binnenkort een surround set ONKYO receiver met teufel thx boxen en 4k films met h.265 support en ondertitels ivm slechthorendheid, kan wel verschil horen ik heb een oude samsung ue32es5700 die alles correct afspeelt alleen geen 4k of h.265 ook is hdr belangrijk maar dit schijnt via firmware updates te gaan
[ Voor 52% gewijzigd door goovy75 op 31-12-2015 03:23 ]