PS4 aansluiten aan mijn tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 722036

Topicstarter
Hallo,

Nu heb ik een PS4 aangekocht en wou ik deze aansluiten aan mij tv, maar nu zie ik dat ik geen HDMI heb en geen Optische op mijn flatscreen. :/

Ik heb nog een redelijk oud model. : philips cineos model 32pf9966/10

Dedju :/

Iemand die een oplossing weet ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432173

een hdmi naar dvi kabel / adapter met dvi kabel zou soelaas moeten bieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:52
Ja daar heb je omvormers voor, kun je zo op internet vinden.

Maar ik denk dat je beter een andere tv kan kopen, de tranen zullen in je ogen schieten van de beeldkwaliteit die je zo vergald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kga eerlijk zijn, ik ben een vrouw en ken er absoluut niets van, ik had hiervoor een PS2 en die ging wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Anoniem: 722036 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:21:
kga eerlijk zijn, ik ben een vrouw en ken er absoluut niets van, ik had hiervoor een PS2 en die ging wel
een ps2 werkte op een scartkabel . ps3 kon scart maar ook hdmi en ps4 is hdmi only .. het beste is om een andere tv te kopen met HDMI of zoals hierboven gezegd is dvi naar hdmi maar dan moet je niet letten op de graphics :9

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Well dan zal het een nieuwe tv worden denk ik, al een geluk dat er solden aan komen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
Vindt het een beetje kort door de bocht om hiervoor al een nieuwe tv te kopen.

Je zou ook een HDMI naar VGA adapter kunnen gebruiken, is ieder geval goedkoper dan een andere tv.
Zoiets als deze bijvoorbeeld..

Volgens specs van je tv zou er een VGA aansluiting op moeten zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door mr_zippey op 30-12-2015 21:37 . Reden: specs tv toegevoegd ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 11:48
DVI-D is digitaal, hdmi naar DVI-D zou prima moeten werken

Kabeltje van €15 en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Absoluut een nieuwe TV halen. Een LED met lage inputlag en als het kan zo groot mogelijk. Die gaat je hoe dan ook een veel betere ervaring geven. :)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-06 20:58

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Modbreak:Welkom op het forum, FarahPooters. Ik heb je vraag even verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen. Een dergelijke technische vraag hoort daar wat meer thuis.

Graag wijs ik je nog wel op het volgende. We verwachten hier op GoT wel enige eigen inzet om alvast zelf het antwoord op de vraag te vinden. Zie Het algemeen beleid #topicplaatsen

Dus gelieve niet meteen een probleemvraag erin knallen alvorens zelf het e.e.a. te hebben uitgezocht. Wat heb je zelf al allemaal gevonden en gedaan om het probleem op te lossen? Met dat soort info laat je eigen onderzoek zien en kan men je ook beter en gerichter van dienst zijn. Levert dat allemaal niks op, dan kun je uiteraard alsnog je vraag stellen.

In dit geval denk ik dat Uncle Mel een goede tip voor je had:
Uncle Mel schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:50:

Dit lost je probleem grotendeels op. Echter, besef wel dat DVI geen audio ondersteunt (HDMI wel). Maar dat moet vrij eenvoudig op te lossen zijn (heb zelf geen PS4), bijv via een headset/speakers die je op de PS4 (controller) aansluit.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
De handleiding van die TV zegt niks over HDCP. Het kan dus zijn dat spellen die HDCP vereisen dan niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-06 22:33
Uncle Mel schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:50:

Ik weet dat dit topic 2 jaar oud is, maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik las ergens dat bij het gebruik van een adapter van HDMI naar DVI de beeldkwaliteit dramatisch achteruit gaat. Is dit zo? Anders haal ik gewoon een adaptertje van allekabels.nl en dan is het ook opgelost.

PS mods, ik heb geen idee of dit toegestaan is (reageren op topics van 2 jaar oud), please don't kill me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:05

FeaR

In GoT we trust

Het enige wat minder wordt is de audio, DVI kan namelijk geen audio aan waar HDMI dat wel. Maar qua beeldkwaliteit zou het niets moeten maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1