Nieuwe Grafische kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• wizencrowd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
Hallo

Mijn broer heeft een gaming pc maar jammer genoeg is na een lange tijd zijn grafische kaart kapot gegaan. Ik heb hem geholpen door een oude grafische kaart van me te geven als tijdelijke oplossing. Maar nu vroeg hij aan mij dat ik misschient een betere grafische kaart kan opzoeken voor hem. Nu was ik aan het zoeken aar ik weet echt niet welke grafische kaart hij zou moeten kopen hij wilt zo budget mogelijk natuurlijk maar hij wilt wel games kunnen spelen op de hoogste settings aan een mooi fps. De games zijn onderandere: Heroes of the storm, Starcraft, hearthstone, bioshock, en nog van die games maar ook zeker de games die op steam zijn zoals bioshock, assasins creed enzo. weten jullei wat voor hem goed zou zijn?

ALvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door wizencrowd op 31-12-2015 00:11 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Een ongedefinieerd budget is geen budget. Is het 100 euro, of 500 euro?
Hoogste settings op een mooi fps is al wat beter gedefinieerd, maar qua FPS heeft de een genoeg aan 40, en de ander wil minimaal 60FPS hebben. Buiten dat het nog onduidelijk is welke resolutie je broer op speelt, ga ik even uit van 1080p. We zien dat voor 9/10 games de GTX960 of beter, de R9 380(X) genoeg is voor 1080P gaming. Wil je echter ook nog wat jaren vooruit met nieuwere games op ultra bij 60FPS zul al meer aan een GTX970 of R9 390(X) moeten.

Graag ook de rest van het systeem, van CPU tot voeding, en van moederbord tot ram, want dit is ook belangrijk om te weten. Als hij een Pentium III draait met een 300W China-plof voeding kan hij beter een nieuw systeem kopen. Vandaar :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Je komt vaak genoeg in xAA subfora om te weten hoe het moet. Niet zo dus.

Dit topic is gesloten.