UK account omzetten naar US account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik ben in bezit van een UK account omdat ik graag engelse boeken lees, toen d'r tijd films eerder uit kwam dan de NL store en op dat moment woonde ik in de UK.

Nu wilde ik The Big Bang Theory aanschaffen (8 seasons) en zie tot mijn stomme verbazing dat het de helft kost in de US store vergeleken met de UK store.

Is er een mogelijkheid om te switchen van store met behoud van mijn library zonder adres in the US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik neem even aan dat het om een iTunes/Apple-account gaat, maar dat moet ik halen uit het forumdeel ;)
Wat heb je zelf gevonden? Mijn eerste hit op Google geeft Apple Support: Change your iTunes Store country or region. Daar staat niks over het verliezen van aangekochte spullen, alleen de volgende dingen: [q]• You won't see the items that you purchased from the previous country’s store in your Purchased section.
• You won’t see the items from your iCloud Music Library that you matched, uploaded, or added from the previous country’s store.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

Croga

The Unreasonable Man

Ofwel: Zo lang je land op US staat kun je geen dingen zien die niet in de US gekocht zijn. Zet je het weer terug op UK dan kun je de dingen die je in de US gekocht hebt niet meer zien......

Ofwel: Verdomde onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Library =! purchase sectie van de store. Dus nee, in je aankoophistorie zie je het niet. Maar in je bibliotheek en verder in de store zie je het wel. Dat haal ik uit die zin, maar heb zelf al tijden niks meer in iTunes gekocht...

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Croga schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:00:
[...]

Ofwel: Zo lang je land op US staat kun je geen dingen zien die niet in de US gekocht zijn. Zet je het weer terug op UK dan kun je de dingen die je in de US gekocht hebt niet meer zien......

Ofwel: Verdomde onhandig.
Dubbele post |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Squ1zZy op 30-12-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Migrator schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:57:
Ik neem even aan dat het om een iTunes/Apple-account gaat, maar dat moet ik halen uit het forumdeel ;)
Wat heb je zelf gevonden? Mijn eerste hit op Google geeft Apple Support: Change your iTunes Store country or region. Daar staat niks over het verliezen van aangekochte spullen, alleen de volgende dingen:
[...]
@evest:

iTunes store inderdaad ;)

Op internet staan wat tegenstrijdige berichten, maar het blijkt dus dat je moet switchen van store. Dit is niet handig. Wil ook inloggen met 1 account wat dan weer niet kan.

Ziet er naar uit dat ik iets meer moet betalen in de UK store :|
Bedankt ...

@Croga:

Dit had ik gelezen inderdaad, maar tegenstrijdig. Dit is niet handig inderdaad. Mijn library is echter te groot om mijn aankopen opnieuw te doen. Dan maar iets meer betalen in de UK store :|

Thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Squ1zZy op 30-12-2015 23:06 ]

Pagina: 1