Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Persoonlijk vond ik de remix van enkele jaren geleden mooier, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik denk trouwens dat het niet alleen aan de rock- of ravewereld ligt, maar gewoon aan het artiestendom in het algemeen. Het vraagt een heel stabiel karakter te hebben om met het sterrendom, de roem, het geld en alle aandacht om te kunnen gaan. Dat kan lang niet iedereen. Dat zie je ook bij sporters en winnaars van loterijen.
Ik denk trouwens dat het niet alleen aan de rock- of ravewereld ligt, maar gewoon aan het artiestendom in het algemeen. Het vraagt een heel stabiel karakter te hebben om met het sterrendom, de roem, het geld en alle aandacht om te kunnen gaan. Dat kan lang niet iedereen. Dat zie je ook bij sporters en winnaars van loterijen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik vind de geupdate versie aardig, maar niets bijzonders heden ten dage.
Als tiener vond ik het origineel en de clip erg gaaf. Dus voor mij blijft het origineel mijlenver favoriet.
Te vroeg gegaan...
Als tiener vond ik het origineel en de clip erg gaaf. Dus voor mij blijft het origineel mijlenver favoriet.
Te vroeg gegaan...
Infinity is het enige (?) nummer waarmee hij bekend is geworden. Daarna heeft hij volgens Discogs en Wikipedia niet veel meer geproduceerd, als hij dat überhaupt al zelf heeft gedaan. Vervolgens heeft hij dat ene nummer een paar keer uitgemolken door een 'nieuwe' versie uit te brengen met wat remixes.
Voor sommige mensen wellicht jeugdsentiment, maar voor mij niet (ben nog te jong
). Ik vond het erger toen DJ Mehdi of Frankie Knuckles waren overleden. Allebei overigens niet overleden aan te hard feesten...
Voor sommige mensen wellicht jeugdsentiment, maar voor mij niet (ben nog te jong
dat was wel een vet nummer, origineel is het beste btw.
En verder meer nostalgie dan een hele grote artiest, zoals oohh al aangeeft.
En verder meer nostalgie dan een hele grote artiest, zoals oohh al aangeeft.
Pagina: 1