Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K!K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:50
Goedenavond Allemaal,

Ik ben al een aantal maanden bezig met mijn probleem met mijn huidige Macbook pro.

Het beeld van deze macbook pro verspringt.
Ik heb deze een tijd geleden ter reparatie aangeboden bij de winkel waar ik hem destijds gekocht heb, tevens heb ik hun screenshots mee geleverd van het probleem ( serial nummer was hier ook zichtbaar voor controle). Ik kreeg de macbook binnen enkele dagen retour met de mededeling dat hij 100% in orde was en dus niks hebben kunnen vinden ( de hardware test bij innamen gaf degelijk een probleem aan).
Ik heb de macbook toen weer retour gedaan en deze onder consumenten recht laten na kijken en uiteindelijk is het Logic board vervangen ( moederboard van de macbook). Na dat ik de macbook retour gekregen heb leek alles goed te gaan. Naar een aantal weken begon het zelfde probleem weer op te spelen.

Wat me opvalt is dat het probleem alleen voorkomt als ik zwaardere toepassingen begin te gebruiken. en als de macbook dus iets warmer wordt.

Tevens staat automatische videokaart keuze uit!
En heb ik ook al eens een NVRAM EN PRAM Reset uitgevoerd.

Nu is mijn vraag of een van jullie bekend is met die probleem en wat ik hier nog aan zou kunnen doen?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2ur1c84.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door K!K op 30-12-2015 20:44 ]

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00
Als hij gerepareerd is voor exact hetzelfde probleem heb je daar zeker garantie op.
Zoals je lijkt aan te geven is het probleem binnen enkele maanden terug.
Wat mij betreft gaat hij dus wederom retour voor reparatie?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hardwareprobleem, garantie claimen dus.

• K!K
Bedankt voor jullie reactie. Ga ik nog maar een keer garantie claimen.
Tevens heb ik vandaag de internet videokaart uitgeschakeld en hij staat vandaag al zn 6 uur aan en heb het probleem nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:10
wlek model is dit? 2012? Daar zit een recul op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K!K
het is een late 2013. en hij is inderdaad ook op de grond de genoemde terugroep actie terug geweest maar bleek na onderzoek niet in aanmerking te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Kik,
Mag ik vragen of je probleem inmiddels is opgelost?
Ik zou graag willen weten wat het is geweest, ik heb hetzelfde probleem met mijn macbook pro 2014.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Pagina: 1