Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe subwoofer ter vervanging van mijn defecte HK sub (ik weet t .. Vloeken in de kerk.. .
Wat is je budget?
Mijn budget zou maximaal 650 euro zijn voor een nieuwe subwoofer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De subwoofer zou voor 99% gebruikt worden voor tijdens de film. Ik heb gisteren een Marantz SR7009 voor een leuke prijs op de kop getikt! Hier wordt tzt een B&W CM setje aan toegevoegd (wit)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
SVS SB-1000
Dali Sub E12-F
B&W ASW610
Welke vragen heb je hier nog over?
Het moet sowieso een witte variant worden aangezien dit ook door t vrouwtje goedgekeurd moet worden. Voor de rest heb ik een hoop forums en artikels gelezen maar ik kan door de bomen t bos niet meer zien!.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe subwoofer ter vervanging van mijn defecte HK sub (ik weet t .. Vloeken in de kerk.. .
Wat is je budget?
Mijn budget zou maximaal 650 euro zijn voor een nieuwe subwoofer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De subwoofer zou voor 99% gebruikt worden voor tijdens de film. Ik heb gisteren een Marantz SR7009 voor een leuke prijs op de kop getikt! Hier wordt tzt een B&W CM setje aan toegevoegd (wit)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
SVS SB-1000
Dali Sub E12-F
B&W ASW610
Welke vragen heb je hier nog over?
Het moet sowieso een witte variant worden aangezien dit ook door t vrouwtje goedgekeurd moet worden. Voor de rest heb ik een hoop forums en artikels gelezen maar ik kan door de bomen t bos niet meer zien!.