Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal mijn pc vooral gebruiken om te gamen (GTA 5, League of Legends, FIFA, CSGO, Fallout 4) op 60 fps, veel inernetten en studie-gerelateerd werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€950,- voor desktop, €200,- voor randapparatuur (monitor/toetsenbord/muis/headset)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing maakt qua looks niets voor mij uit, als alle onderdelen er maar in passen en het systeem in zijn geheel maar stil is. Ook denk ik een optisch schrijfstation in mijn systeem nodig te hebben om in de toekomst Windows Office (Word/Excel/Powerpoint) mee te installeren tenzij het ook zonder kan? Ook wil ik dat dit systeem de komende 4-5 jaar mee kan met de allernieuwste games.
Ga je overklokken?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Desktop:
+ Optisch schrijfstation (SAMSUNG DVD/RW SH-224FB/BEBE BLACK SATA) van ongeveer €15, maar deze kan nog niet via de pricewatch worden toegevoegd.
Randapparatuur
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of alle componenten die ik heb gekozen compatibel met elkaar zijn en of ik nog onderdelen kan aanpassen.
Ik zal mijn pc vooral gebruiken om te gamen (GTA 5, League of Legends, FIFA, CSGO, Fallout 4) op 60 fps, veel inernetten en studie-gerelateerd werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€950,- voor desktop, €200,- voor randapparatuur (monitor/toetsenbord/muis/headset)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing maakt qua looks niets voor mij uit, als alle onderdelen er maar in passen en het systeem in zijn geheel maar stil is. Ook denk ik een optisch schrijfstation in mijn systeem nodig te hebben om in de toekomst Windows Office (Word/Excel/Powerpoint) mee te installeren tenzij het ook zonder kan? Ook wil ik dat dit systeem de komende 4-5 jaar mee kan met de allernieuwste games.
Ga je overklokken?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Desktop:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 192,- | € 192,- |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,79 | € 359,79 |
1 | Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB | € 51,46 | € 51,46 |
1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 63,50 | € 63,50 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 77,18 | € 77,18 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 934,78 |
+ Optisch schrijfstation (SAMSUNG DVD/RW SH-224FB/BEBE BLACK SATA) van ongeveer €15, maar deze kan nog niet via de pricewatch worden toegevoegd.
Randapparatuur
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 114,22 | € 114,22 |
1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Sennheiser PC 310 G4ME | € 39,28 | € 39,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 190,45 |
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of alle componenten die ik heb gekozen compatibel met elkaar zijn en of ik nog onderdelen kan aanpassen.