Autoradio met extern apparaat

Pagina: 1
Acties:

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:09
Beste tweakeraars,

Allereerst weet ik niet of dit de juiste plek is om dit te plaatsen, zo niet: mod kunt u dit topic naar het juiste onderdeel slepen?

Ik zit met een vraag. Ik rij in een Mercedes B klasse uit 2004. Maar deze mist ten opzichte van de nieuwere auto's een aux/usb aansluiting op de radio. Weet iemand hoe ik toch gebruik kan maken van mijn telefoon (spotify) in combinatie met de radio? Zo ver ik weet is dit gewoon niet mogelijk, maar ik dacht wie weet is er wel iets. Er zit wel een carkit ingebouwd in de auto, dus er is enige connectie mogelijk tussen de auto en de telefoon (gok bluetooth).

Grtz

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:44
Werkt zoiets niet gewoon? Weet je type niet.. http://www.ebay.com/itm/A...7c4049:g:nmQAAOSwqu9VPJDU

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je kunt de dealer bellen of ie een software updáte voor je heeft, maar ben bang van niet. Dan heb je misschien nog iets ls een Dension die je op een evt CD wisselaar of aux aansluiting kunt zetten.
Qua carkit: is dat een losse of zit die in de radio ingebouwd? Wil nog al eens verschillen namelijk.

Maar wat je ook kiest, je praat over een oplossing van 100en euro's.
Dan kun je beter el cheapo zo'n FM zendertje kopen dat je aan de hoofdtelefoonaansluiting van je telefoon hangt. Dat werkt ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:09
The Eagle schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:44:
Je kunt de dealer bellen of ie een software updáte voor je heeft, maar ben bang van niet. Dan heb je misschien nog iets ls een Dension die je op een evt CD wisselaar of aux aansluiting kunt zetten.
Qua carkit: is dat een losse of zit die in de radio ingebouwd? Wil nog al eens verschillen namelijk.

Dan kun je beter el cheapo zo'n FM zendertje kopen dat je aan de hoofdtelefoonaansluiting van je telefoon hangt. Dat werkt ook :)
Naja het is meer dat ik mijn telefoon/spotify aan de autoradio kan hangen ipv andersom :).

De Carkit zit in de auto ingebouwd, heb hem alleen nooit gebruikt (ook nooit gewillen). Dus ik verwacht dat die wel op de een of andere manier in de radio zit ingebouwd. Enige andere manier die ik kan bedenken nu, is de muziek van me telefoon over de korte golf naar de autoradio streamen.. Maar is niet zo simpel denk ik :9

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat zeg ik, koop een FM zendertje. Kortegolf snapt je radio niet eens, hooguit AM.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-01 16:17
The Eagle schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:44:

die FM zendertjes werken ook alleen maar als je in de middle of nowhere zit, zodra je de beschaafde wereld binnen rijd waar de ether vol zit krijg je alleen maar storing.

[ Voor 5% gewijzigd door justmike op 30-12-2015 19:11 ]

Pagina: 1