Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanklacht: Apple misleidde iPhone 4S-gebruikers met iOS 9-up

Pagina: 1
Acties:

• Warpozio
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik snap de grafiek niet met iOS 4.1 en iOS 7.Heeft deze iets te maken met het artikel?

Ten eerste: volgens Wikipedia (https://en.wikipedia.org/wiki/IPhone_4S) kwam de iPhone 4s uit met iOS 5.0
Ten tweede: De kritiek gaat over iOS 9
Ten derde: de grafiek is van iPhone 4, maar die kan helemaal geen iOS 9 draaien

Bestaat er geen batterij grafiekje met iOS 5 en iOS 9 op iPhone 4S?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In toevoeging op de TS zou een bron van deze claim misschien ook interessant zijn:
Ondanks dat Apple beweerde dat iOS 9 prestaties zou verbeteren en de accuduur zou verlengen, ...
Uit de bron haal ik het niet, en geen van de release notes van major iOS versies claimt dat oude toestellen sneller worden dan voorheen.

[ Voor 29% gewijzigd door fsfikke op 30-12-2015 16:04 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hey Warpozio en fsfikke, dank voor de opmerkingen! Wat betreft de eerste vraag is het zo dat de grafiek alleen een illustratie is van het feit dat dit soort klachten niet nieuw zijn en al eerder zijn opgekomen, zoals in de laatste alinea van het artikel wordt gezegd. Het klopt dat het niet direct met de inhoud te maken heeft, het is dan ook alleen bedoeld als extra context.
Wat betreft de twee opmerking heb ik in het artikel weergegeven wat er in de aanklacht staat (het pdf-bestandje). Daarin wordt gesteld dat Apple in Amerika deze claims had geuit in advertenties. Of dit waar is zal blijken wanneer er een uitspraak wordt gedaan.

• Warpozio
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:46
Maar volgens een test van Ars technica werd de accuduur van de 4S net beter door up te graden naar iOS 9?

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Dat zou Apple dan moeten aanvoeren in de procedure lijkt mij