Nieuwe videokaart gezocht. 6GB of hoger onder €1000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jottem1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-03 09:30
videokaart
ik zoek een goede videokaart voor high perfomance gaming. ik ben ICT'er in opleiding dus kan hem zelf inbouwen. Ik heb een triple monitor setup en ben streamer.
Mijn main screen moet dus als HDMI en de andere 2 maakt niet uit ik heb deze monitoren.
- 2x benq gw2760hs (hebben als ik het me goed herinner geen display poort aansluiting ben nu niet thuis dus kan het niet checken)
- 1x benq xl2720z (main)

Onder de €1000 (heb nu 2x 780 TI 2x 3GB deze wil ik verkopen of ruilen)

geen voorkeur voor een merk sta open voor verandering.

Ik gebruik windows 10 Pro, ik heb een i5 4690K met een msi z87 g45 gaming.

[ Voor 10% gewijzigd door jottem1997 op 30-12-2015 14:03 . Reden: Kleine aanpassing ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13

br00ky

Moderator Harde Waren
Als ICT'er zou je toch moeten weten hoe je specifieke specificaties kan uitzoeken. Het feit dat je niet thuis bent, zou je niet moeten beletten even uit te zoeken welke aansluitingen je precies hebt.

Ook mis ik hier een duidelijke, volledige omschrijving van je systeem en wat je nou precies wil. Wil je mijnenveger gaan streamen of FO? Als laatste, het allerbelangrijkste, je eigen input. Wat heb je zelf al gevonden?

Deze openingspost kan al met dus een heel stuk beter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jottem1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-03 09:30
Ik heb zelf een 980 TI gevonden maar geen goede aansluitingen voor mijn 2e en 3e beeldscherm is allemaal display port en 1x hdmi. Ik stream veel H1Z1 en Rocket League. Soms battlefield 4 cod 4 en andere shooters. Ik ben aan het denken om een 2de streaming pc te gaan halen dus is een andere aansluiting voor main screen geen oplossing die moet op Hdmi kunnen en blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-07 10:19
Ik vraag mij af of er een enkele kaart bestaat onder de 1000 euro die sneller gaat zijn dan een 780Ti in SLI.
Heb je al benchmarks opgezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:43

Aganim

I have a cunning plan..

Je tekst is wat warrig en lastig te lezen, dus misschien begrijp ik je verkeerd. Maar je hebt op de videokaart niet de juiste aansluitingen? Welke aansluitingen zaten er op die kaart, alles Displayport toevallig? In dat geval een displayport -> HDMI kabel of adapter meebestellen, dan is dat probleem toch opgelost? :)

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 08:51
Hoezo wil je je main scherm perse op hdmi terwijl hij een mooie displayport aansluiting heeft.

Als je bijvoorbeeld deze hebt (gewoon de eerste uit de rij, verder geen advies oid): pricewatch: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G

Dan heb je een hdmi en dvi poort en diverse displayports. Dan doe je je hoofdscherm toch lekker op DP en die andere twee op hdmi en dvi?
Pagina: 1