Toon posts:

Power Spike Beach Volleybal loopt errug traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond dat de menus al niet erg soepel verschijnden...maar toen ik het spel startte viel ik toch wel achterover. Ik haal een framerate van 1 a 2 fps :( Terwijl ik OF,B&W enzo allemaal nog goed kan spelen. Mijn systeem : PII400,256MB,Win98SE,DirectX8.0,Detonator 5.33 Heeft iemand anders dit ook ?? Ik vind het echt klote...is er eindelijk eens een volleybalspel :) en dan werkt het niet !! aaaargh :(

Verwijderd

Topicstarter
iemand ??????????

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Dentist

Next patient please...

Nee sorry, maar een echt volleybalspel ben ik altijd wel in geinteresseerd. Kun je er wat meer over vertellen?

Dentist

Verwijderd

ik zoek ook een volleybal spel
en zag er laatst een bij dixon. beach volleybal weet iemand toevallig waar je die kan downloaden
=x=

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op donderdag 03 januari 2002 17:43 schreef NiEkJe het volgende:
en zag er laatst een bij dixon. beach volleybal weet iemand toevallig waar je die kan downloaden
=x=
Alweer een warez-request?? :?
jij blijft ook bezig.
Ga de FAQ eens ff lezen.
uit de faq:
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programmas waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een officiële waarschuwing op. Ik wist het niet is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.

Verwijderd

=x=
als ie bij de dixons staat is het geen freeware |:( |:( |:(
dus is dit warez-request }:O

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ze weet niet eens wat warez is... ;)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 14:50

Masselink

Voor de dorst

Wie heeft dat spel gemaakt ?? welke website (van de fabrikant, geen warez request) ik ben ook nog op zoek naar een mooi Vbal spel.

Koffie en meer...

Verwijderd

=x=
Wat een schatje he :* >:)
Pagina: 1