Toon posts:

Macbook Pro "Belgisch Model" met prijsverlaging

Pagina: 1
Acties:
  • 802 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een 15" laptop voor school dat toch wel degelijke specificaties moet hebben (toegepaste informatica) en de prijs van de 256GB Macbook Pro vond ik iets te hoog.

Op Tweakers kwam ik deze versie tegen, verkocht door redcoon:
pricewatch: Apple MacBook Pro 15,4" Retina (2014) 2,2GHz 256GB (Belgisch model)

Het enige verschil is dat er niet Azerty bijstaat, maar gewoonweg "Belgisch model", hij is ook een goede 300 euro goedkoper. Geen idee wat eraan verschilt dan, azerty = azerty toch?

Graag opklaring indien mogelijk.. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:06
Lijkt me alleen een toetsenbord verschil.
Het is een oud model dus 300 euro is nou ook geen wereld van..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 21:35
Waarom zoek je in de pricewatch niet naar een gewone laptop? Die kun je zelf vaak van "degelijke specificaties" voorzien (bij aankoop, danwel achteraf) en zijn meestal minder duur dan een mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:06
Kosh66 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:08:
Waarom zoek je in de pricewatch niet naar een gewone laptop? Die kun je zelf vaak van "degelijke specificaties" voorzien (bij aankoop, danwel achteraf) en zijn meestal minder duur dan een mac.
???
Waarom zoekt hij geen typmachine...die zijn nog goedkoper en je hoeft geen zorgen te maken over dure onderdelen, want die bestaan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35
Het lijkt mij idd handiger om de TS te helpen met zijn vraag :). Daarom geef ik het topic een schopje naar SF, ik verwacht dat je daar eerder wordt geholpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Voor scholen zijn er vaak van die Mac for students programma's. Is dat ook mogelijk voor jouw school?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:35

Perkouw

Moderator General Chat
Het neerdumpen van je vraag doen we op GoT helaas niet aan. Ik stel dan ook voor dat je gewoon even bij de winkel informeert en zo zelf wat onderzoek doet. Kom je er dan nog niet uit dan staat het je uiteraard vrij een topic te openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.