Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sim - Samsung UE48H6200 Review

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:48

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
reviews: Samsung UE48H6200: middenmoter met perfecte kleuren

Ik weet wel dat het een oudere review is, maar vond het dusdanig opvallend dat ik het even wilde benoemen.
Pluspunten
Perfecte kleurweergave uit de doos
Prima geluid
In de omschrijving:
Wat beeld en geluid betreft doet de televisie het goed. Het geluid valt niet tegen en de lagetonenweergave is best goed voor een tv in deze prijsklasse, al moet je er natuurlijk geen wonderen van verwachten.
Het is mij al eerder opgevallen (en al eerder gemeld) dat het een niet in verhouding lijkt te staan tot het ander.

Als ik eerst lees "goed", "valt niet tegen", "best goed" en "geen wonderen verwachten" ben ik op z'n zachts gezegd verbaasd over een pluspunt "Prima". Prima is in mijn ogen een uitmuntende beoordeling terwijl de inhoudelijke beschrijving meer op een middenmotor duidt.

Nu verwacht ik niet dat de review van 2014 nog een update krijgt maar ben wel benieuwd naar Sims reactie.

(overigens miste ik dit jaar een complete roundup in december van allerlei geteste tv's, zoals die er vorig jaar was)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~