Verwijderen wraakreview tomtom1234

Pagina: 1
Acties:
  • 1.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 20:38
Mede-auteur:
  • tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

tomtom1234

Deze tweaker bied een laptop aan:

V&A aangeboden: Asus N75SF-V2G-TZ046V

De koper geeft aan dat de lijntjes in beeld kwamen na een update door windows 10 (terwijl het duidelijk een hardware defect is).

Het gaat ook om exact dezelfde laptop die hier nog staat:

http://www.marktplaats.nl...s10-slechts-100-euro.html?

De verkoper ontkent dat maar wil er ook niet over praten en ik geef ook aan dat het onder oplichting valt wat mischien wat ruw is om direct te melden maar hij wil mijn vragen ook niet beantwoorden .

Hierna heeft de tweaker mij een beoordeling gegeven terwijl er geen overeenkomst is. Wraakreviews zijn sowieso niet toegestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door _Drake_ op 30-12-2015 13:02 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
jij beticht mij van oplichting, zonder ook maar iets te weten, daarbij ben ik niemand verplicht om met serienummers te strooien, ik bied de laptop aan met een defect, geen idee wat de oorzaak ervan is, ik kan alleen melden dat dit bij mij is opgetreden, nou dan mag de koper zelf bepalen hoe en wat en niet jij.

heb je interesse, dan mag je reageren, heb je geen interesse, laat mensen dan met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
tomtom1234 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:02:
jij beticht mij van oplichting, zonder ook maar iets te weten, daarbij ben ik niemand verplicht om met serienummers te strooien, ik bied de laptop aan met een defect, geen idee wat de oorzaak ervan is, ik kan alleen melden dat dit bij mij is opgetreden, nou dan mag de koper zelf bepalen hoe en wat en niet jij.

heb je interesse, dan mag je reageren, heb je geen interesse, laat mensen dan met rust.
Prima en ik probeer netjes wat aan je te vragen maar je reageerd meteen extreem agressief en defensief.

Hoe dan ook wraakreviews zijn niet toegestaan hiervoor, is ook geen overeenkomst geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
ik reageer zo, omdat jij zegt succes met oplichten...

actie reactie,

daarbij heb ik gezegd in een reply aan jou, dat de manier waarop jij interesse toont in mijn advertentie mij niet aanstaat, ik wil met liefde het gesprek delen, ik wil door mijn review anderen waarschuwen voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:37

Kek

3flix

Oplichten zou zijn als hij em voor 400 euro aanbood en er niet bij vermelde dat er een defect aanwezig was...

tomtom1234 als er geen transactie heeft plaatsgevonden (niets verkocht oid) dan hoor je ook geen V&A feedback te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Kek schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:07:
Oplichten zou zijn als hij em voor 400 euro aanbood en er niet bij vermelde dat er een defect aanwezig was...

tomtom1234 als er geen transactie heeft plaatsgevonden (niets verkocht oid) dan hoor je ook geen V&A feedback te geven...
Precies en zoals ik al netjes zij is mijn conclusie van 'oplichter' wellicht iets te ruw maar de manier hoe deze tweaker daarna communiceerd is enorm agressief.
Geen enkele vraag die ik stel word beantwoord en ik stel echt geen vreemde vragen (foto van de onderkant, dan kan ik zien dat het een andere laptop is dan die in de advertentie, ik heb zelfs netjes aangegeven dan mijn woorden terug te nemen).

Maar hoe dan ook de admins hebben gewoon inzicht in het gesprek en kunnen dat ook zien. En alsnog is de V&A feedback hier niet voor bedoeld.

[ Voor 12% gewijzigd door _Drake_ op 30-12-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Overigens heeft de tweaker zijn advertentie aangepast zie ik, eerst stond er dan de strepen op het scherm kwamen na een driverupdate. Wat ook deels een reden was voor mijn reactie. Maar dit is dus nu weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Volgens mij is een laptop met een defect aan het scherm niet in nieuwstaat, zoals wel in de advertentie wordt aangegeven. Op z'n minst misleidend te noemen, toch?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
dus je gaat gelijk oplichter roepen terwijl het netjes in de advertentie stond? Of de verkoper weet waar het vandaan komt is totaal irrelevant, en hij heeft een vermoeden geplaatst. Dus gelijk maar gaan reageren dat het een oplichter is, dat is zeer kort door de bocht.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Erkel schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:49:
Volgens mij is een laptop met een defect aan het scherm niet in nieuwstaat, zoals wel in de advertentie wordt aangegeven. Op z'n minst misleidend te noemen, toch?
Zo kun je op alle slakken zout leggen ;) Het defect staat omschreven en op de foto. Je kunt ook even zelf nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
corset schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:56:
dus je gaat gelijk oplichter roepen terwijl het netjes in de advertentie stond? Of de verkoper weet waar het vandaan komt is totaal irrelevant, en hij heeft een vermoeden geplaatst. Dus gelijk maar gaan reageren dat het een oplichter is, dat is zeer kort door de bocht.
Het ging niet om het defect maar hoe dit omschreven was en tegenstrijdig met hetgeen wat op de marktplaats advertentie stond ( en ik ben nog steeds van mening dat het om dezelfde laptop gaat, maar dat is een ander punt van discussie en daar wil de verkoper ook niet over praten ), verder heb ik dat zeker niet gedaan en pas nadat de tweaker mijn vragen niet wou beantwoorden en vanwege de reactie die ik kreeg.

Verder is de advertentie door de verkoper al aangepast en is een deel verwijderd. Daar kwam juist de reden ook deels uit dat ik reageerde erop.

Hoe dan ook, ik heb een vermoeden, vraag de verkoper om dat te ontkrachten en krijg een botte reactie terug. Waarop ik aangeef dat dit niet netjes is en daarbij het woord oplichter gebruik ( en toen waren er totaal vanuit mijn kant drie berichten gestuurd). Krijg daarna een aantal agressieve reacties plus een wraakreview terug.

[ Voor 37% gewijzigd door _Drake_ op 30-12-2015 15:16 ]

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 17:33
@Drake:

Je kunt dit soort dingen voortaan beter direct aan Tweakers melden via het knopje "meld misbruik" juist om dit soort ellende te voorkomen.

Reviews zonder overeenkomst zijn volgens de voorwaarden niet toegestaan. (Net zoals reageren in deze topics als je zelf geen partij bent :x )

[ Voor 32% gewijzigd door jbhc op 31-12-2015 14:27 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja Drake, wie zich ongevraagd bemoeid met andermans zaken en dan ook nog eens iemand zonder enkel bewijs gaat beschuldigen van oplichting krijgt vanzelf de deksel op zijn neus.
Het is aan Tomtom1234 hoe hij het product aanbiedt en ook zijn verantwoording over de staat van het product. Je stond helemaal niet in je recht om hem te beschuldigen, aangezien jij geen interesse had in het product en niet met Tomtom1234 aan het onderhandelen was.
De reactie van Tomtom1234 kan ik dan ook wel begrijpen. Echter, zoals door anderen al aangegeven, aan wraak reviews doen we hier niet, en ook omdat er geen sprake was van een transactie zal ik de review van Tomtom1234 dan ook verwijderen.

[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 31-12-2015 15:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.