Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 18:26

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik heb onlangs de MS Outlook App op mijn Samsung S5 Mini gezet om mijn hotmail boxen via de smartphone te kunnen gebruiken. Op zich werkt alles prima, maar als je de app opengooit heb je direct toegang, en dat is niet zo prettig. Nu heb ik een pin-code op de telefoon gezet, maar dat is geen echte oplossing. Het fijnste zou een password voor de app zelf zijn, maar ik kan niks in de instellingen van de app vinden die dit mogelijk maakt.

Iemand een idee hoe ik een passwor op die app krijg?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 10:40
Wachtwoord niet opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Heb je google al gebruikt? Mijn eerste hit is direct raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ja, ik heb google gebruikt. Maar wat ik daar tegenkom is of een instelling die ik niet kan vinden (waarschijnlijk een optie die nu niet meer bestaat) of een heel ingewikkeld verhaal over 2-step identification.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Dan zou ik eens op app lock googelen.
Niets ingewikkelds aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
LOL, dit is dus een app om andere apps te locken. Iets waar ik helemaal niet aan gedacht heb. De app locker zelf zal dan wel een password of PIN code van zichzelf hebben neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:09
EXX schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:03:
LOL, dit is dus een app om andere apps te locken. Iets waar ik helemaal niet aan gedacht heb. De app locker zelf zal dan wel een password of PIN code van zichzelf hebben neem ik aan ;)
ja, werkt prima, gebruik het nu ook voor de tablet, zodat de kinderen niet per ongeluk (of express) in instellignen e.d. gaan rommelen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07 10:58
Prulleman schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:41:
[...]

ja, werkt prima, gebruik het nu ook voor de tablet, zodat de kinderen niet per ongeluk (of express) in instellignen e.d. gaan rommelen
Houd er wel rekening mee dat deze apps meestal zijn te omzeilen, dit kan vaak al gedaan worden dmv. de app geforceerd te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:09
Dan moet je eerst in de instellingen komen ;) en die kan je ook locken. maar ik geloof gelijk dat het niet heel betrouwbaar is. In mijn geval is het dat de kids niks overhoop halen

Strava

Pagina: 1