Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[uTorrent] controleert alle gedownloade bestanden.

Pagina: 1
Acties:

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 21:23
Waarom controleert uTorrent na het opstarten al mijn eerder gedownloade bestanden? Het gebeurt gelukkig maar eenmalig voor zover ik heb kunnen zien, maar ik vind het tamelijk irritant. In het verleden had ik hier ook nooit last van. Enige verschil is dat ik sinds gister BTGuard gebruik.

Overigens, als ik dit niet mag vragen bied ik hiervoor mijn excuses aan en dan mag het topic verwijderd worden.

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Dit heb ik eigenlijk nooit anders gehad. Elke keer wanneer ik bijvoorbeeld nog meerdere bestanden aan het downloaden ben, en deze zijn nog niet volledig gedownload, dan controleert uTorrent deze altijd.

Tevens duurt het nooit erg lang (bij mij dan), dus ik heb mij er nooit aan geërgerd. Maar ik ben ook wel benieuwd of dit kan worden uitgeschakeld.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• jaihel
Diigii schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:10:
Dit heb ik eigenlijk nooit anders gehad. Elke keer wanneer ik bijvoorbeeld nog meerdere bestanden aan het downloaden ben, en deze zijn nog niet volledig gedownload, dan controleert uTorrent deze altijd.

Tevens duurt het nooit erg lang (bij mij dan), dus ik heb mij er nooit aan geërgerd. Maar ik ben ook wel benieuwd of dit kan worden uitgeschakeld.
Het gebeurt nadat ik mijn PC opnieuw opstart. Als ik bijv nu X download en de computer opnieuw opstart, wordt X gecontroleerd en daarna niet meer. Hert controleren duurt ook vrij lang (10 min voor 15gb bestanden ongeveer).

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:29
Sluit eerst utorrent volledig af en herstart dan pas de computer :)

• jaihel
SmokingSig schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:16:
Sluit eerst utorrent volledig af en herstart dan pas de computer :)
Prima! Alleen heb ik dat voorheen nooit gedaan en toen ging het altijd goed. :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt uTorrent dus altijd draaien, je sluit 'm nooit af? Dan is het ook wel logisch dat 't je downloads controleert. Het kan zomaar zijn dat je de bestanden op je harde schijf hebt verplaatst of verwijdert. Hoe weet uTorrent dan wat het kan seeden?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1