Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kort geleden een nieuwe monitor gekocht(BENQ XL2411Z), en ik wil nu graag ook mijn FPS boosten in verschillende spellen.

Mijn huidige specs zijn:

Moederboard: MSI Z77A-G43 (MS-7758)
CPU: Intel Core i5 3570k @3.40 GHz
Huidige videokaart: NVIDIA GeForce GT 630
RAM: DDR3 16 GB

Nu wil ik graag een nieuwe videokaart kopen, omdat die van mijn specs het slechtst is(naar mijn idee). Ik wil niet te veel geld uitgeven(het liefst rond de 200 euro), en mijn FPS in Counter Strike omhoog halen. Ik haal nu, afhangend van de map, gemiddeld ~140-150. Als het even kan zou ik het liefst altijd gemiddeld 200 hebben, zodat ik volop gebruik kan maken van mijn nieuwe monitor en de 144 hertz die deze aanbied. Ik heb mijn refresh rate nu op 120 hertz gezet, omdat ik vaak de 144 FPS niet haal.

Iemand die me hiermee kan helpen? Is het het waard om een nieuwe video kaart te kopen? En zo ja, welke?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:32

Thomg

Aww yiss

pricewatch: Gainward GeForce GTX 960 2GB Phantom

Hangt wel af van je voeding, maar dat lijkt me wel snor.

Vind het wel raar van je om zoveel geld tegen een 144Hz scherm aan te gooien en daarna goedkoop te doen bij de videokaart.

Ach, het is op z'n minst geen console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) blijft lastig :X. Schopje naar CAA.

Echter verwachten we hier op Tweakers altijd éérst eigen input. Zonder dat je zelf in de mogelijkheden bent gedoken, gaan topics hier op slot. Let daar dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dankjewel! En sorry voor mijn topic, ik had de regels niet bekeken, excuses.