-
[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:53 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:53 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
De gemiddelde consument gebruikt dit niet. Het is ook bedoeld om van afstand een PC (of tablet) te beheren. Maar het kan zijn dat ze het zelf heeft geïnstalleerd...O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:53 ]
Ik vermoed dat je Windows 10 upgrade hebt gedaan ? Dan is namelijk Skype een built-in-app die standaard in W10 zit.MikeJoow schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:43:
Ik krijg van mijn virusscanner iedere keer een melding dat Skypehost.exe toegang wil. Terwijl ik niet eens skype op me PC heb staan.
Nu ben ik zelf al op onderzoek uitgegaan waar het bestand vandaan komt en de locatie is de volgende:
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Messaging_2.12.15004.0_x86__8wekyb3d8bbwe
Het komt uit een verborgen map.
Nu wil ik het desbetreffende bestand verwijderen maar dat gaat niet, Er staat dat het bestand reeds geopend is! Ik zou niet weten waar maargoed to the point..
Hoe kan ik dit bestand verwijderen? Ik kan nergens vinden waar dit bestand geopend is!
Hopelijk weet hier er iemand raad mee
[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 10-01-2016 15:25 ]
Helaas wel ja, Update werd bij mij vanzelf uitgevoerd! Beetje jammer want ik heb meer problemen na de update o.a deze. Bedankt voor de site die kan me vast op weg helpen in ieder geval dit probleem op te lossen.Breezers schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:23:
[...]
Ik vermoed dat je Windows 10 upgrade hebt gedaan ? Dan is namelijk Skype een built-in-app die standaard in W10 zit
http://www.howtogeek.com/...nd-how-to-reinstall-them/
Ga eerst naar het forum, selecteer daar het juiste subforum en klik rechts boven op nieuw topic ?MikeJoow schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:27:
[...]
Helaas wel ja, Update werd bij mij vanzelf uitgevoerd! Beetje jammer want ik heb meer problemen na de update o.a deze. Bedankt voor de site die kan me vast op weg helpen in ieder geval dit probleem op te lossen.
Nog even een algemene vraag: Hoe kan ik op Tweakers zelf een nieuw topic starten? Ik moet nu vaak in hele oude topics gaan reageren
`Breezers schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:39:
[...]
Ga eerst naar het forum, selecteer daar het juiste subforum en klik rechts boven op nieuw topic ?
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 11-01-2016 08:47 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq