32 LG 3000 rare kleuren, heeft het zin om hem te repareren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davinci1991
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06-2022
Hallo tweakers,

excuses voor de vage vraag. Sinds vandaag geeft mijn LG simpelmans tv de kleuren helemaal verkeerd weer. Dit is zo bij diverse verschillende bronnen.

Heeft het zin om te kijken naar repareren? Ik verwacht dat de straatwaarde van deze tv niet al te hoog ligt.

Bij voorbaat dank!

David van der Laan
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-UvxqF21qsH4/VoLiBrPGMaI/AAAAAAAAAyY/ValbG2Ds-1U/s512/2015-12-29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Heb je de Russische fix al geprobeerd? Even harde klap op de achterkant (rechts boven) terwijl die uitstaat. Vermoedelijk los contactje ergens bij de videochip. Een hobbyist zou het misschien nog rendabel kunnen maken, maar bij een professional ga je al gauw meer dan de 2e hands marktwaarde betalen aan reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-10 23:00

rdejongjr

Gnome

Probeer anders eens een repair café bij jou in de buurt?
Vaak wel lui aanwezig of lid die bekend zijn met zulke kwaaltjes.

Het lijkt trouwens een beetje op een TV die sebas een poos terug tot leven heeft gewekt.
LINK
Wellicht kun je hem een PM doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davinci1991
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06-2022
rdejongjr schreef op woensdag 30 december 2015 @ 01:18:
Probeer anders eens een repair café bij jou in de buurt?
Vaak wel lui aanwezig of lid die bekend zijn met zulke kwaaltjes.

Het lijkt trouwens een beetje op een TV die sebas een poos terug tot leven heeft gewekt.
LINK
Wellicht kun je hem een PM doen.
Bedankt voor de tips allebei! De russische fix werkte niet overigens.
Ben groot fan van Sebas maar voor een dergelijke oplossing heb ik niet de spullen. Ik ga in februari maar eens langs bij een reparatiecafe! Wat een goed initiatief trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:31
Waarschijnlijk is de AS15-F (as15-g / as15-hf / as15-h) chip defect. het vervangen van deze chip is mogelijk, of het vervangen van het T-CON bord waar deze op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
heeft 1 van mijn Samsung B2330HDs ook last van.. pcb onder lichte stress gezet en zolang die speelt speeltie en anders krijgt een ritje mileustraat ( of een handige tweaker die er nog wat heil in ziet tegen die tijd :P)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Zal wel tcon board met de as15f of equivalent zijn idd. Niet naar een repaircafe maar naar een echte reparateur. Ik heb weinig positieve ervaringen met repaircafe's.

Ik kan het, en er zijn heel veel aanbieders die het ook kunnen. (En goedkoper zijn dan ik).
Pagina: 1