Toon posts:

Creative SB128

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Soundblaster AudioPCI128 (es1370) (ik draai win2k) (drivers worden auto geinstalleerd) maar mijn kaart ondersteund 4 speakers) (weet iemand hoe ik dit enable!)

Verwijderd

en nou ff duidelijk in Nederlands je probleem?

Verwijderd

Topicstarter
k! >:) op de sb128 zitten 2 uitgangen (line-out 1 & Line out 2) maar als ik in de uitgangen 2 stereo's druk geeft alleen die line out 1 geluid door ) (2doet nix) (ik denk dat die line-out 2 staat gedisabled) weet iemand of ik dit sofware matig van aanschakelen!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Klippy

Still Game

Op mijn SB128, zit 'r maar 1 hoor :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er dus 1 met 2 (Uitgangen)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 16:30

Apache

amateur software devver

ik heb ook een sb128 en denk dat ik er ook 2 heb (oftewel is het een line in of een out) k'heb nu geen zin om onder mijn bureau te kruipen, maar als ik er een denk kijk ik morgen nog wel eens :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

SB128 heeft 4 in/uitgangen:
front-out
rear-out
mic-in
line-in

Speakers op de goede kleuren? Ik geloof dat blauw en zwart de speakeruitgangen zijn. Probeer verder eens eigenschappen bij apparaatbeheer.

Verwijderd

volgens mij zijn er nogal wat versies van dat ding. die van mij heeft maar 1 line out

Verwijderd

Als je het over WinAMP hebt dan kun je die uitgang activeren door WinAMP op DirectSound in te stellen. Bij spellen kun je het activeren door EAX te gebruiken.

Verwijderd

mijn kaart heeft een zwarte en groene speaker gaatjes...... de front moet in zwart en back in groen als het goed is

llama

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

voor alle duidelijheid:

er is een versie met 2 uitgangen en eentje met gewoon 1 uitgang.

Misschien een idee om de drivers van de cd te installeren ipv de standaard win2k drivers :?

Verwijderd

Topicstarter
K Thnx '(ik denk wel dat het nu gaat lukken)

Verwijderd

Van mij heb ook maar een line uit. Jammer genoeg ander hoefde ik geen andere kaart te kopen om mn mooie labtec 2514 settje er op te zetten.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:03

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Erm,
hier staat 8er "4 Speaker Support" toch duidelijk "NO" .. of ben ik nou gek?

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 22:30 schreef CV_SmileY het volgende:
Erm,
hier staat 8er "4 Speaker Support" toch duidelijk "NO" .. of ben ik nou gek?
Nou reken maar dat er ook een SB128 met 4 speaker support bestaat. Ik heb 'm zelf namelijk ook gehad en ik heb ook wel es m'n stereo als achterste 2 speakers gebruikt. Ik heb zelfs het boekje hier nog (vergeten mee te geven aan degene die 'm overgekocht heeft), en hier dus een scan om het te bewijzen:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.kooij/sb.gif

Hier is dus ook gelijk te zien welke uitgangen je moet nemen (front & rear), suc6!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03:22

steveman

Comfortabel ten onder

Wat??? ondersteuning voor 4 speakers!???! Man, dat had ik eerder moeten weten. Ik heb de losse kaart voor m'n neus liggen (net vervangen door Xfire 1024 optical out heerst!!).

Ik heb maar 3 aansluitingspunten, maar wel de jumper die aangegeven staat.

Instuctie hierbij: Mode JP-1
Line_out 3-5, 4-6
SPK_out 1-3, 2-4

Mijn sb128pci heeft dus toch maar 1 uitgang :(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Is hier nu al een oplossing voor, wna tik heb hetzelfde probleem...

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Ik heb ook maar 1 uitgang

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Met win2k ga je naar je control panel : Sounds en Multimedia dan Audio tab, Sound Playback advanced button en die zet je dan op Quadrophonic speakers. Nu heb je ook op je 2de line out geluid. Ik had dit ook met mn Sb Live 5.1.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Pagina: 1