Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop voor StarCraft 2

Pagina: 1
Acties:

• Bobskovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-05-2021
Wat ga je met je laptop doen?
StarCraft 2: LotV spelen op het laptopscherm zelf en soms op een externe 1920*1080 monitor. Daarnaast zal ik voor school met wat spreadsheet/database programma's werken, maar ik denk dat StarCraft 2 een veel zwaarder programma is.

Wat is je budget?
€400-800, maar des te minder des te beter

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar ik heb er geen problemen mee als de accuduur beperkt is, of het gewicht wat hoog uitvalt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur, qua bouwkwaliteit heb ik liever dat het goed zit maar ik wil ook graag geld besparen. Het belangrijkste is dat het SC2: LotV trekt met een goede framerate.
Daarnaast vind ik een groot scherm (~17 inch) fijn werken, ik heb hiernaast al een klein laptopje met goede accuduur om mee te typen bij colleges en een goede desktop voor thuis.
System requirements van SC2: LotV

Verder maakt een SSD me weinig uit, tenzij het een verschil maakt voor in-game performance.
Ik wil niet lui zijn en hier best een aantal laptops plaatsen, maar ik heb bar weinig verstand van welke hardware geschikt is. Als er behoefte is aan dat ik actief meedenk zal ik een aantal mogelijke kandidaten toevoegen.

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
pricewatch: Asus X751LJ-T4196T

Wellicht deze? Ik weet alleen niet of de videokaart ook goed genoeg is om SC2 redelijk goed te kunnen spelen, misschien is er iemand anders die dat weet?

• Bobskovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-05-2021
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet. Ik heb wel begrepen dat SC2 vooral intensief is voor de processor.

http://www.bobshop.nl/nl/...51lj-t4198t-laptop/p83844

Deze heeft een iets andere code maar dezelfde hardware en met de 10% korting lijkt mij dit een mooie koop. Is er iemand die uitspraken kan doen over hoe goed deze laptop het spel zou draaien? Ik moet morgen bestellen, dus snel beslissen.

[ Voor 59% gewijzigd door Bobskovich op 30-12-2015 18:49 ]