Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik zoek een?
miniformaat celphone die af is!

Wat is je budget?
Max 75 euro liefst minder, indien er duidelijk meerwaarde aanwezig is dan kan ik eventueel het budget verruimen, verdubbelen of wat dan ook.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Harde eis: Bellen, smsen, mp3functie, aan te sluiten op een computer voor bestandsuitwisseling.
Wenselijk (volgorde) : fm-radio, mogelijkheid tot basic apps (bijv. het weer) of een camera.

Wat heb je zelf al gevonden?
De categorie onder de 80 mm lengte (of creditcard modellen) bestaat nagenoeg niet in de pricewatch. Ik heb bij alibaba en newegg ffkes gekeken en veel modellen lijken mij niet af ge-engineerd. Wat tot nu toe het dichtste bij lijkt te komen is:

Hopu EC!07 of Swap Nova review/introductie +/-$60,-- op alibaba of Swap Nova Engelse Rebrand

Welke vragen heb je hier nog over?
1) Hebben jullie nog andere miniphones of creditcardphones gezien die je als een -af-product beschouwd en die voor mij een optie zouden kunnen zijn?
2) Waar moet ik op letten bij het kopen van een exotisch merk telefoon zodat deze ook met een nederlandse simcard in Europa voor de volle 100% te gebruiken is?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou het persoonlijk gewoon niet meer doen, zo'n merkloze Chinese telefoon, heb wat Chinaphones gehad en het is onveilig (denk aan ontploffende opladers) en gaat sneller kapot, je hebt slechte software en de ontvangst kan ook minder zijn (tenzij je voor Chinese A merken gaat als HTC of Huawei en dergelijke)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• govie
Das leuk, maar die grotere wereldspelers maken geen tot niet veel kleine(re) telefoons, maar dat is wel wat ik zoek. Zie het als een uitdaging.

[ Voor 43% gewijzigd door govie op 30-12-2015 00:58 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Een oudere Nokia met S40? Of, als je geen camera wil iets als een nokia 1616. Eigenlijk is alles met het XGOLD2 platform klein. Verder zal je je moeten beperken tot modellen die voornamelijk voor Afrika en India bedoeld zijn, daar zitten vrij veel kleine toestellen bij. Touchscreens kan je in de meeste gevallen vergeten, Java MIDP apps of Symbian apps zijn er dan nog wel.

[ Voor 116% gewijzigd door johnkeates op 30-12-2015 01:05 ]

• govie
Ik hoopte dat er op tweakers mensen waren die ervaring hadden met het bovenstaande toestel, bijvoorbeeld de onderstaande twee telefoons of anderen. Maar helaas niet. Toch ben ik van plan om een mini telefoon aan te schaffen, iemand moet die sprong toch een keer maken.

Micromax Modu T (android) á 38 dollar
Mini werktelefoon 5ive Z18 (android) á 45 pond

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarom wil je perse een mini-smartphone. Dat gaat toch nooit werken? Neem ene featurephone, dumbphone of symbian model. De rest gaat gewoon de combinatie van hardware eisen en fysieke afmetingen niet waarmaken.
Pagina: 1