Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe gaming headset. Momenteel gebruik ik al bijna 5 jaar hetzelfde setje wat ik voor voor €10 op Ebay heb gekocht. Werkt nog steeds prima goed geluid via USB en een afstandsbediening in het snoer voor volume en muten van de microfoon. Echter worden de earpads beduidend minder, dus wordt het tijd voor wat anders
De headset zal ik voornamelijk gebruiken voor twee dingen.
Wat is je budget?
Voor de nieuwe headset wil ik maximaal 50 euro uitgeven. Als er echt goede argumenten zijn om er een van 60 euro te halen wil ik dat ook overwegen, maar voor nu is 50 euro de max, het is niet dat ik hem dagelijks of zelfs wekelijks gebruik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifiek. Ik heb een goed gevoel bij Logitech, Sennheiser en Philips. Maar sta ook open voor andere merken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de pricewatch en fora al wat door zitten spitten en ben voor nu tot deze vergelijking gekomen. Hier zit een Logitech headset in die boven het genoemde budget komt. Dat is omdat ik daar goede verhalen over lees en me dit een best wel geschikte headset lijkt, maar eigenlijk vind ik hem aan de dure kant.
http://tweakers.net/price...;291350;292110/categorie/
Heb je nog specifieke vragen?
Ja een, ik weet dat er twee soorten headsets zijn. Met USB en met 3,5mm aansluiting. Waarom zou ik het een boven het ander moeten kiezen? Heeft dat te maken met een geluidskaartje wat eventueel in de headset zelf zit?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De headset moet samenwerken met onderstaand systeem wat ik vorig jaar gebouwd heb;
Ik zoek een nieuwe gaming headset. Momenteel gebruik ik al bijna 5 jaar hetzelfde setje wat ik voor voor €10 op Ebay heb gekocht. Werkt nog steeds prima goed geluid via USB en een afstandsbediening in het snoer voor volume en muten van de microfoon. Echter worden de earpads beduidend minder, dus wordt het tijd voor wat anders
De headset zal ik voornamelijk gebruiken voor twee dingen.
- Battlefield 4
- Muziek luisteren als ik op de PC aan het werk ben
Wat is je budget?
Voor de nieuwe headset wil ik maximaal 50 euro uitgeven. Als er echt goede argumenten zijn om er een van 60 euro te halen wil ik dat ook overwegen, maar voor nu is 50 euro de max, het is niet dat ik hem dagelijks of zelfs wekelijks gebruik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifiek. Ik heb een goed gevoel bij Logitech, Sennheiser en Philips. Maar sta ook open voor andere merken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de pricewatch en fora al wat door zitten spitten en ben voor nu tot deze vergelijking gekomen. Hier zit een Logitech headset in die boven het genoemde budget komt. Dat is omdat ik daar goede verhalen over lees en me dit een best wel geschikte headset lijkt, maar eigenlijk vind ik hem aan de dure kant.
http://tweakers.net/price...;291350;292110/categorie/
Heb je nog specifieke vragen?
Ja een, ik weet dat er twee soorten headsets zijn. Met USB en met 3,5mm aansluiting. Waarom zou ik het een boven het ander moeten kiezen? Heeft dat te maken met een geluidskaartje wat eventueel in de headset zelf zit?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De headset moet samenwerken met onderstaand systeem wat ik vorig jaar gebouwd heb;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 235,90 | € 235,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD Rev. 2.0 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 61,59 | € 61,59 |
| 1 | Iiyama XU2390HS Zwart | € 170,- | € 170,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 84,98 | € 84,98 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 66,95 | € 66,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,64 | |