Netwerkkaart inbouwen, PC zelf is al samengesteld.

Pagina: 1
Acties:

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:21
Hallo, de reden dat ik dit topic maak is omdat mijn internetkabel kapot is. Aangezien ik in een studentenkamer woon en de kabel is ingebouwd is dit voor mij te moeilijk om het op te lossen en wil ik makkelijker een oplossing vinden. Ook omdat tegenwoordig veel draadloos is, en ik dit niet heb ingebouwd lijkt mij dit een goede oplossing.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Netwerkkaart die op draadloos internet (wifi) kan verbinden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hieronder op de build is te zien hoe de pc in elkaar zit. Mijn videokaart is echt gigantisch waardoor ik 1 slot over heb. De netwerkkaart zou dus niet heel groot moeten zijn.

Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over een netwerkkaart. Ik heb hier echt helemaal geen verstand van. Als ik naar mijn pc kijk heb ik 1 slot over: PCIE X4 of een usb ingang.

Mijn systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 212,80€ 212,80
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 81,95€ 81,95
1MSI Radeon R9 390 8GB Gaming€ 362,-€ 362,-
1Cooler Master N200 Closed€ 39,95€ 39,95
1Scythe Mugen 4€ 38,95€ 38,95
1CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty)€ 36,95€ 36,95
1Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA€ 47,95€ 47,95
1Cooler Master GM G550M€ 61,95€ 61,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 77,18€ 77,18
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 959,68

Ik heb twee kaarten uitgezocht, ik weet eerlijk gezegd niet of ze passen en of het een goede keuze is. Daarom had ik graag advies, budget ligt rond de 50 maar liever niet te hoog aangezien de pc zelf al het nodige heeft gekost. Ik sta open voor suggesties en tips. Alvast bedankt :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte WB867D-I€ 30,12€ 30,12
1TP-Link TL-WDN4800€ 33,45€ 33,45
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 63,57

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12 16:57

E-Vix

Nu met sneeuw!

Gezien je pc build neem ik aan dat je er mee gamed? Zo ja, dan is een draadloze netwerkkaart simpelweg geen optie. Draadloos is nog steeds gevoelig voor storing, en je wilt niet op het moment dat een huisgenoot de magnetron aan zet je spel lagged precies op dat moment in het spel waar je al 3 uur mee bezig bent om voorbij te komen, dan ga je niet voor wireless.
Beste optie is om er voor te zorgen dat je weer bekabeld het internet op kan. Spreek de verhuurder aan op dat er een probleem met de bekabeling is. Hij dient het dan gewoon op te lossen (mits je het zelf gesloopt hebt natuurlijk).

En als je tijdelijk internet weer aan de praat wilt krijgen, dan zou ik bij de eerste de beste computerwinkel voor een tientje een USB wifi dongel halen. Hoeft je kast niet eens voor open.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:21
E-Vix schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:01:
Gezien je pc build neem ik aan dat je er mee gamed? Zo ja, dan is een draadloze netwerkkaart simpelweg geen optie. Draadloos is nog steeds gevoelig voor storing, en je wilt niet op het moment dat een huisgenoot de magnetron aan zet je spel lagged precies op dat moment in het spel waar je al 3 uur mee bezig bent om voorbij te komen, dan ga je niet voor wireless.
Beste optie is om er voor te zorgen dat je weer bekabeld het internet op kan. Spreek de verhuurder aan op dat er een probleem met de bekabeling is. Hij dient het dan gewoon op te lossen (mits je het zelf gesloopt hebt natuurlijk).

En als je tijdelijk internet weer aan de praat wilt krijgen, dan zou ik bij de eerste de beste computerwinkel voor een tientje een USB wifi dongel halen. Hoeft je kast niet eens voor open.
Daar heb je wel een goed punt. Toch maar eens kijken voor een goedkope dongle :)