Hallo, de reden dat ik dit topic maak is omdat mijn internetkabel kapot is. Aangezien ik in een studentenkamer woon en de kabel is ingebouwd is dit voor mij te moeilijk om het op te lossen en wil ik makkelijker een oplossing vinden. Ook omdat tegenwoordig veel draadloos is, en ik dit niet heb ingebouwd lijkt mij dit een goede oplossing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Netwerkkaart die op draadloos internet (wifi) kan verbinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hieronder op de build is te zien hoe de pc in elkaar zit. Mijn videokaart is echt gigantisch waardoor ik 1 slot over heb. De netwerkkaart zou dus niet heel groot moeten zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over een netwerkkaart. Ik heb hier echt helemaal geen verstand van. Als ik naar mijn pc kijk heb ik 1 slot over: PCIE X4 of een usb ingang.
Mijn systeem:
Ik heb twee kaarten uitgezocht, ik weet eerlijk gezegd niet of ze passen en of het een goede keuze is. Daarom had ik graag advies, budget ligt rond de 50 maar liever niet te hoog aangezien de pc zelf al het nodige heeft gekost. Ik sta open voor suggesties en tips. Alvast bedankt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Netwerkkaart die op draadloos internet (wifi) kan verbinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hieronder op de build is te zien hoe de pc in elkaar zit. Mijn videokaart is echt gigantisch waardoor ik 1 slot over heb. De netwerkkaart zou dus niet heel groot moeten zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over een netwerkkaart. Ik heb hier echt helemaal geen verstand van. Als ik naar mijn pc kijk heb ik 1 slot over: PCIE X4 of een usb ingang.
Mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,80 | € 212,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 362,- | € 362,- |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 77,18 | € 77,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 959,68 | |
Ik heb twee kaarten uitgezocht, ik weet eerlijk gezegd niet of ze passen en of het een goede keuze is. Daarom had ik graag advies, budget ligt rond de 50 maar liever niet te hoog aangezien de pc zelf al het nodige heeft gekost. Ik sta open voor suggesties en tips. Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte WB867D-I | € 30,12 | € 30,12 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 33,45 | € 33,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 63,57 | |