Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe smart TV en wil dit graag combineren met het koppelen van een computer/NAS om mijn media op mijn TV te kunnen bekijken.
Ik heb op dit moment een desktop computer waar mijn media op staat en deze wil ik graag gebruiken en koppelen aan mijn TV om mijn media daar op af te kunnen spelen.
Waar ik eerst aan dacht:
- Computer
- TV
- Apple TV
- Plex om mijn media te organiseren en af te spelen
Aangezien ik nu ook graag een smart TV wil aanschaffen, vroeg ik me af of het mogelijk is om een smart TV te kopen die ook Plex ondersteund, zodat de aanschaf van een Apple TV niet meer nodig is.
Voor de smart TV wil ik graag het volgende:
- Rond de 50 inch beeldscherm
- Ultra HD
- Plex ondersteuning
- Netflix ondersteuning
- Liever geen Philips
- Geen curved TV
- Budget rond de 1000 euro
Zelf zat ik aan de LG 49UF800V te denken. Of misschien de Sony KD49X8307CSAEP.
Ik kan alleen nergens met zekerheid vinden of deze tv's Plex ondersteunen of niet. In de winkel konden ze me dit ook niet vertellen.
Advies wordt op prijs gesteld.
Bedankt alvast.
Groeten,
Esther
Ik ben op zoek naar een nieuwe smart TV en wil dit graag combineren met het koppelen van een computer/NAS om mijn media op mijn TV te kunnen bekijken.
Ik heb op dit moment een desktop computer waar mijn media op staat en deze wil ik graag gebruiken en koppelen aan mijn TV om mijn media daar op af te kunnen spelen.
Waar ik eerst aan dacht:
- Computer
- TV
- Apple TV
- Plex om mijn media te organiseren en af te spelen
Aangezien ik nu ook graag een smart TV wil aanschaffen, vroeg ik me af of het mogelijk is om een smart TV te kopen die ook Plex ondersteund, zodat de aanschaf van een Apple TV niet meer nodig is.
Voor de smart TV wil ik graag het volgende:
- Rond de 50 inch beeldscherm
- Ultra HD
- Plex ondersteuning
- Netflix ondersteuning
- Liever geen Philips
- Geen curved TV
- Budget rond de 1000 euro
Zelf zat ik aan de LG 49UF800V te denken. Of misschien de Sony KD49X8307CSAEP.
Ik kan alleen nergens met zekerheid vinden of deze tv's Plex ondersteunen of niet. In de winkel konden ze me dit ook niet vertellen.
Advies wordt op prijs gesteld.
Bedankt alvast.
Groeten,
Esther