Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
48 - 55 Inch TV. UHD of Full HD. Ik weet niet of UHD wel nodig is op dit moment.
Wat is je budget?
Ca. 700€- 800€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is voornamelijk om gewoon Tv te kijken(voetbal), Films en Series en liefste Streamen vanaf de laptop.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur gaat uit naar panasonic, samsung maar philips of sony is naar mijn mening ook prima:
48"
pricewatch: Samsung UE48JU6000W Zwart
pricewatch: Samsung UE48JU6400K Zwart
pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX680 Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W755C 50" Zwart
55"
pricewatch: Samsung UE55H6200AW Zwart
pricewatch: Philips 5500-serie 55"
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet niet of het zinvol is om een UHD te nemen. In prijs scheelt het nog wat want ik kan voor de 48"UHD ook een 55" FullHD nemen.Graag jullie advies erover
Ik zoek een?
48 - 55 Inch TV. UHD of Full HD. Ik weet niet of UHD wel nodig is op dit moment.
Wat is je budget?
Ca. 700€- 800€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is voornamelijk om gewoon Tv te kijken(voetbal), Films en Series en liefste Streamen vanaf de laptop.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur gaat uit naar panasonic, samsung maar philips of sony is naar mijn mening ook prima:
48"
pricewatch: Samsung UE48JU6000W Zwart
pricewatch: Samsung UE48JU6400K Zwart
pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX680 Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W755C 50" Zwart
55"
pricewatch: Samsung UE55H6200AW Zwart
pricewatch: Philips 5500-serie 55"
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet niet of het zinvol is om een UHD te nemen. In prijs scheelt het nog wat want ik kan voor de 48"UHD ook een 55" FullHD nemen.Graag jullie advies erover
[ Voor 5% gewijzigd door assn op 29-12-2015 12:17 ]