Toon posts:

Geforce 2 MX vastlopers... help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een ASUS V7100 Geforce 2 MX 32 MB gekocht. Ik heb nu het probleem dat hij bij sommige spellen gewooon helemaal vastloopt! spellen zoals Unreal Tournament of Re-Volt bijvoorbeeld, Soldier of fortune doet hij echter wel goed.
Ik heb alles goed geinstalleerd en zon beetje alle drivers uitgeprobeerd, inclusief die van de cd.

Wie kan me verder helpen ?
of wie heeft hetzelfde probleem?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ja wat meer info graag, Hier kan niemand wat mee.

Geef je systeem specificaties als je wilt dat iemand je helpt.

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 19:16
ik heb ook een geforce 2 mx. Unreal wil gewoon niet opstarten (die verrekte kernel32 error). SoF daarentegen doet het prima.

----
duron 700 @ 700
asus a7v
geforce 2 mx
128 mb intern (100 mhz merkloos)
sb live
----

Windows 98 Se en Windows ME, beide geen Unreal voor mij... ;(

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit is mijn systeem:

ASUS p5a moederbord AMD k6 II 450 mhz
SB live, brander, cdrom, PCI Netwerkkaart.

maar zou het kunnen komen doordat er een harware conflict is of ligt dit alleen aan de software ?

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Ik heb aan Jomanda gevraagd wat voor OS je draait maar ze kon het me niet vertellen..

Misschien de nieuwste detonator voor je OS neerhalen..

of had je die al :?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

cooler erop doen?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Probeer eens in de bios met de aparture size te spelen en de agp snelheid .. Wil in sommige gevallen wel werken.. Had het probleem ook met een mx kaartje.. En toen ik de aparture size op 32 had waren er geen probs meer..

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 19:37 schreef Driez het volgende:
Probeer eens in de bios met de aparture size te spelen en de agp snelheid .. Wil in sommige gevallen wel werken.. Had het probleem ook met een mx kaartje.. En toen ik de aparture size op 32 had waren er geen probs meer..
Moet de aparture size niet op de helft van je geheugen zitten :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 98 , daar zou hij toch geen problemen mee moeten hebben lijkt mij

Verwijderd

probeers es wat anders /andere drivers en zo ..

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 16:24 schreef zlito het volgende:
Ik heb windows 98 , daar zou hij toch geen problemen mee moeten hebben lijkt mij
is dat 98SE :? i.v.m. betere AGP-ondersteuning :)

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 21:17 schreef mercarra het volgende:
ik heb ook een geforce 2 mx. Unreal wil gewoon niet opstarten (die verrekte kernel32 error). SoF daarentegen doet het prima.

----
duron 700 @ 700
asus a7v
geforce 2 mx
128 mb intern (100 mhz merkloos)
sb live
----

Windows 98 Se en Windows ME, beide geen Unreal voor mij... ;(
heb je wel eens GoldMem gerpobeerd dat is een memory test proggramma..... het lijkt verdacht veel op defekt geheugen

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 19:57 schreef zlito het volgende:
Ik heb laatst een ASUS V7100 Geforce 2 MX 32 MB gekocht. Ik heb nu het probleem dat hij bij sommige spellen gewooon helemaal vastloopt! spellen zoals Unreal Tournament of Re-Volt bijvoorbeeld, Soldier of fortune doet hij echter wel goed.
Ik heb alles goed geinstalleerd en zon beetje alle drivers uitgeprobeerd, inclusief die van de cd.

Wie kan me verder helpen ?
of wie heeft hetzelfde probleem?

Alvast bedankt!
Probeer GoldMem eens om defekt geheugen uit te sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal het is proberen maar het lijkt me stug want mijn geheugen heeft het altijd goed gedaan

thx

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

www.viahardware.com
Ga naar de KT7 faq
Pagina: 1