|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Anoniem: 172410

RIP Lemmy.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Overigens bekruipt mij het gevoel dat ie het proces beetje geholpen heeft. Kan hem geen ongelijk geven. Liever op eigen termen vertrekken dan tijd moeten lijden aan die rotziekte
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Anoniem: 263284
You win some, lose some, all the same to me,
R.I.P. Lemmy

Er zullen er binnen afzienbare tijd helaas nog vele volgen, gezien de leeftijd en leefstijl van velen van die generatie (en dan hebben we het nog even niet over hen die op jonge leeftijd al het loodje leggen...

Lemmy heeft op mij altijd een verpletterende indruk gemaakt, vooral door zijn compromisloze verschijning. En die stem van cokes, erts en gloeiend metaal...
R.I.P.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik kocht mijn eerste album ergens in de jaren 90 vanwege Slash die meespeelde in het nummer "I Ain't No Nice Guy". Was een groot Slash fan en sindsdien ook veel naar motorhead geluisterd. Ik moet het nummer nog wel ergens op vinyl hebben denk ik. Al was ik meer van de Amerikaanse rock, ik heb altijd wel veel respect gehad voor Motörhead.
R.I.P.
Anoniem: 356920
Play it "HARD", daarboven moeten ze het goed horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Wee Man op 29-12-2015 12:15 ]
* Coffeemonster heeft Iron Fist opgezet na het horen van het nieuws, het eerste nummer dat hij van ze hoorde, en wat zijn interesse heeft gewekt
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
En om nog even Lemmy in een eerdere incarnatie te zien, in Hawkwind:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
Tja ze hebben nou eenmaal smaak.L1nt schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:23:
Een groot verlies. Zoveel wannabe artiesten die de rockgoden hadden kunnen ophalen en ze kiezen een van de weinige echte artiesten.
Overigens bekruipt mij het gevoel dat ie het proces beetje geholpen heeft. Kan hem geen ongelijk geven. Liever op eigen termen vertrekken dan tijd moeten lijden aan die rotziekte
Tijd geleden op youtube een paar videos gezien. Eentje over hoe ze aan Ace of Spades werkten en een andere video over hoe ze gevraagd werden om een nummer voor iets te schrijven.
En geen gelul van dat ze zich ergens opsloten, of erg diep in zichzelf moesten graven om het te schrijven.
Ze zaten gewoon op een normale manier te vertellen hoe ze er op kwamen, aan de rif, de intro etc.
@Gambieter
VInd het zo jammer dat ze met Never Mind the Buzzcocks gestopt zijn. Vrij veel muziek legendes waar je je dan van afvraagt hoe ze er terecht gekomen zijn. Het verhaal van Alice Cooper over Elvis zal me altijd bijblijven.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Maar voor de familie/fans/etc is het wel erg sneu..
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 29-12-2015 19:28 ]
Wel erg jammer hoor.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Net al gedaan. Meerdere Motorhead klassiekers gedraaid op volle sterkte tezamen met meerdere goedgevulde glazen wodka.Mantus schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:46:
Wat zal deze man gemist worden! En wat een gat laat deze man achter in de metalwereld die hij zelf heeft helpen bouwen. Vanavond de kroeg in, eer betonen!
R.I.P. Lemmy. Cheers!
Seriously? Nope, not a bit...
Hun latere samenwerking "Doctor Alibi" was ook zeer toepasselijk qua tekst:Squ1zZy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:16:
Ian Fraser Kilmister overleden ...
Ik kocht mijn eerste album ergens in de jaren 90 vanwege Slash die meespeelde in het nummer "I Ain't No Nice Guy". Was een groot Slash fan en sindsdien ook veel naar motorhead geluisterd. Ik moet het nummer nog wel ergens op vinyl hebben denk ik. Al was ik meer van de Amerikaanse rock, ik heb altijd wel veel respect gehad voor Motörhead.
R.I.P.
I went to see the doctor
He said you're pretty sick
You got some real bad habits
You'd better stop right quick
I said doctor that's real bad news
Don't know what I'm gonna do
Doctor
There's nothin' wrong with me
Doctor doctor
Can't you see
Doctor
I ain't gonna die
Just write me an alibi
I went to see a shaman
He said you'll be alright
Just keep doin' what you love
Every single night
(...)
R.I.P. Lemmy, held!
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Wat een fantastische man en wat een briljante muziek.
Nu is het aan ons om hem in leven te houden!
Born to Lose, Live To Win
Ik vermoed dat hij in de hel de duivel zijn ass aan het kicken is
ps Verplichte kost: Hawkwind's Space Ritual
[ Voor 21% gewijzigd door blobber op 30-12-2015 22:26 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Bron.
Gelukkig is de beste man een lange lijdensweg bespaard gebleven. Hij is echt blijven optreden tot ie niet meer kon...
http://www.sueddeutsche.d...-von-den-idioten-1.691635
Jammer van het Duits, maar zeker geen standaard interview.
New heavy metal to honour Motörhead frontman?
Inevitably, and agreeably, an online petition is demanding that one of the four heavy metal elements coming soon to an engorged periodic table near you be named "Lemmium", in honour of recently departed Motörhead frontman Ian Fraser Kilmister, aka Lemmy. The International Union of Pure and Applied Chemistry (IUPAC) has admitted elements 113, 115, 117, and 118 to the table's seventh row, and the various laboratories involved in their discovery have the privilege of proposing permanent titles for the newcomers.
As we noted earlier this week, the last official dubbing back in 2012 resulted in elements 114 and 116 being christened flerovium and livermorium, after Russia's Flerov Laboratory of Nuclear Reactions and the Lawrence Livermore National Laboratory.
This, we suggested, showed a dismal lack of imagination, and readers responded with some inventive ideas for Messrs 113, 115, 117, and 118. Simon Harris quickly got his pitch in for element 115, for which "as a super-heavy metal, Kilmisterium would be a fitting tribute". Anonymous Custard replied: "Only if it changes to Lemmium after a few years without anyone knowing who came up with the new name or why..."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
People as things, that’s where it starts.

'Poor metals', dat dan weer wel...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden...
09-01 om 23.30 uur voor diegene die interesse hebben
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ziggo-kijkers wel hoorgambieter schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:29:
Helaas kan men het in NL/BE niet zien, maar ik zit momenteel te genieten van Lemmy: The movie op BBC4. Veel humor