Mogelijk ? Dus als ik hier ergens zit en hoor me gsm niet dat op mijn scherm komt van "SMS received" from blablabla of misschien zlfs "You receiving a call from XXX"
Dat van SMS is al een begin , dus als je iets weet , let me know
Bij gewone radio zenders i het bij ons mogelijk, maar die hebben dan wel speciale nummers zoals "3231" en zo van die toestanden
Verwijderd
comouter?
Je bedoeld zo iets als dat een bedrijf een GSM nummer aanvraagt en daar SMSjes op kan ontvangen die doorgestuurd worden of via een bepaald programma worden weergegeven??
Je bedoeld zo iets als dat een bedrijf een GSM nummer aanvraagt en daar SMSjes op kan ontvangen die doorgestuurd worden of via een bepaald programma worden weergegeven??
Ik zou het sowieso leuk vinden om SMS te ontvangen op me eigen computer....en dan zelf daar verder dingen mee doen...
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Nou mensen ik heb een oplossing voor het probleem!
Ik heb het programma SMSmanager en dat werkt werkelijk PERFECT!! Datakabeltje in je foon, en het werkt perfect. Hier kunnen jullie het (gratis
) downloaden: www.softwarecave.com. Als je foon is aangesloten en er komt een sms binnen, geeft het progje automatisch een signaal (nokia-geluidje via soundcard). Verder kan je ook nog eens ALLE sms'jes opslaan. Ik heb er nu zo'n 350 in staan
Het enige nadeel is dat die sms'jes niet in een duidelijke directorie worden opgeslagen
Laat ff weten wat jullie ervan vinden!!
Waarschijnlijk bedoetT hij gewoon computer hoor...Op woensdag 20 juni 2001 20:26 schreef FlameHeaD het volgende:
comouter?
met me 6210 kan ie de smsberichten niet vindenOp woensdag 20 juni 2001 21:00 schreef bavara het volgende:
Nou mensen ik heb een oplossing voor het probleem!Ik heb het programma SMSmanager en dat werkt werkelijk PERFECT!! Datakabeltje in je foon, en het werkt perfect. Hier kunnen jullie het (gratis
![]()
![]()
) downloaden: www.softwarecave.com. Als je foon is aangesloten en er komt een sms binnen, geeft het progje automatisch een signaal (nokia-geluidje via soundcard). Verder kan je ook nog eens ALLE sms'jes opslaan. Ik heb er nu zo'n 350 in staan
Het enige nadeel is dat die sms'jes niet in een duidelijke directorie worden opgeslagen
Laat ff weten wat jullie ervan vinden!!
Verwijderd
Nou hier effe een reply van de mede-producent van SMS Manager. Een aantal dingen:
Mech:
7110 ook niet. We hebben het momenteel erg druk, en aangezien dit best een hap werk is blijft het effe op 'de stapel' liggen (die al redelijk gevuld is
)
Bavara:
En SMSsen slaat ie trouwens in het registry op.
Oké genoeg reclame
Greets
Mech:
Dat klopt. Helaas hebben we nog geen 6210 supportmet me 6210 kan ie de smsberichten niet vinden
Bavara:
We hebben een emailadres hoor, als je ideeen hebt, ze zijn altijd welkomHet enige nadeel is dat die sms'jes niet in een duidelijke directorie worden opgeslagen
Oké genoeg reclame
Greets
We hebben het zeker drukOp woensdag 20 juni 2001 22:15 schreef freewilly het volgende:
We hebben het momenteel erg druk,
AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Verwijderd
Waarom voel jij je altijd gelijk aangesproken sjaakOp woensdag 20 juni 2001 22:19 schreef Black_Hole het volgende:
[..]
We hebben het zeker druk
Maaruh back on topic maar weer
Verwijderd
Pardon?? Dan wordt je registry wel heel snel erg groot. Wat een vervuiling.Op woensdag 20 juni 2001 22:15 schreef freewilly het volgende:
En SMSsen slaat ie trouwens in het registry op.
Waarom niet gewoon in een directory?
Verwijderd
Vast welOp woensdag 20 juni 2001 22:24 schreef GoldenOrb het volgende:
yeah bestaat er zo een kabeltje voor 3210 ? En is het progje compatible voor 3210 ?
zo niet kan je m altijd wel zelf maken met een beetje elekro kennis en doorzettings vermogen
Verwijderd
Jazeker bestaan die, en mijn progje werkt prima op de 3210.Op woensdag 20 juni 2001 22:24 schreef GoldenOrb het volgende:
yeah bestaat er zo een kabeltje voor 3210 ? En is het progje compatible voor 3210 ?
Verwijderd
Heb je voor de grap de grootte van je registry wel eens bekeken? Een gemiddeld registry is toch al gauw een MB of 40... denk je dat die maximaal 160 bytes per SMS dan wat uitmaken? Leek ons niet.Op woensdag 20 juni 2001 22:25 schreef edwinv het volgende:
[..]
Pardon?? Dan wordt je registry wel heel snel erg groot. Wat een vervuiling.
Waarom niet gewoon in een directory?
Verwijderd
Na verloop van tijd zullen het er al aardig wat zijn. Maar het gaat meer om het principe, het is ook totaal niet de bedoeling om dit soort dingen in de registry te zetten.Op woensdag 20 juni 2001 22:31 schreef freewilly het volgende:
Heb je voor de grap de grootte van je registry wel eens bekeken? Een gemiddeld registry is toch al gauw een MB of 40... denk je dat die maximaal 160 bytes per SMS dan wat uitmaken? Leek ons niet.
Begrijp me goed, ik heb verder niks tegen je programma, het is juist erg handig.
Verwijderd
Begrijp jouw standpunt ook wel. Misschien dat we er binnenkort eens wat aan doen, dat ook de gemiddelde tweaker iets uit het filesysteem kan oprapen. Alleen we dachten dat een gemiddelde tweaker wel ons developer component zou gebruiken om zelf wat te bakken (hint hintOp woensdag 20 juni 2001 22:35 schreef edwinv het volgende:
[..]
Na verloop van tijd zullen het er al aardig wat zijn. Maar het gaat meer om het principe, het is ook totaal niet de bedoeling om dit soort dingen in de registry te zetten.
Begrijp me goed, ik heb verder niks tegen je programma, het is juist erg handig.
Ja ik heb een tijdje terug al een mailtje gestuurd waarin ik vroeg waar het progje het opslaat. BTW, als jullie die optie aanmaken, kan je dan ook ff voor een exporteer-functie zorgen zodat ik niet straks alsnog m'n sms'jes kwijt ben?Op woensdag 20 juni 2001 22:15 schreef freewilly het volgende:
We hebben een emailadres hoor, als je ideeen hebt, ze zijn altijd welkomEn SMSsen slaat ie trouwens in het registry op.
Verwijderd
Een vriend van me heeft een soort pen-achtig ding, dat gaat knipperen als er een signaal in de buurt is. Hij heeft het in de auto onder de ehhh, zonneklep (je weet wel, dat ding om de zon tegen te houden). Als het gaat knipperen gaat er een telefoon af in de auto. Heel handig voor als je de muziek hard hebt staan
Volgens mij is het mogelijk met ICQ, want ik heb ook regelmatig sms-berichten op mijn pc als ik sms'jes krijg. Alleen krijg je dan zo'n heel schel geluid als je zo'n sms-notification krijgt.
Hoe het allemaal moet worden ingesteld weet ik helaas niet.
Hoe het allemaal moet worden ingesteld weet ik helaas niet.
Nieuw, nu met Twitter
Hoi, ik heb nog even een vraagje! De sms'jes worden opgeslagen in het register zoals je zei. Nu zat ik net even in het register te kijken en ik bedacht me ineens dat ik die sms'jes wel eens even kon exporteren d.m.v. de export-functie in de regeditor. Maar ja, zoals je misschien wel had gedacht heb ik meer mappen in m'n register staan dus ik wil graag weten in WELKE map ze staan!Op woensdag 20 juni 2001 22:15 schreef freewilly het volgende:
[..]
Op deze manier kan ik ze namelijk mooi even exporteren en dan effe back-uppen!
Alvast bedankt!
Pagina: 1