Hey Tweakers,
Jullie hebben me zeer goed geholpen met het samenstellen van mijn huidige PC, maar mijn broertje kijkt de laatste tijd wel een beetje jaloers naar me en samen hebben we besloten een vervanger voor zijn laptop te bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal er de standaard PC dingen mee doen maar ook zeker gamen. Nu speelt hij momenteel veel Minecraft maar ook GTA V en wat zwaardere spellen moet hij in de toekomst aan kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel rond de console prijs, dus zo'n € 350,- In de toekomst willen we upgraden met een SSD en een gebruikte videokaart zoals de GTX 760, maar dat zit niet in het budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij krijgt een monitor van mij samen met Windows van school, maar qua componenten heeft ie nog niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, behalve dat het ons leuk lijkt om een ITX build te doen in een lekker compacte build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, behalve dat hij niet in de brand vliegt
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling nee
Wat verwacht je van ons?
Om even te bevestigen dat dit wel een aardige build is voor deze prijs en dat ik geen losgeslagen idioot ben als ik hem aanraad om deze dingen te kopen.
Ook ben ik benieuwd of ik nog dingen kan verbeteren.
Thanks alvast!
Jullie hebben me zeer goed geholpen met het samenstellen van mijn huidige PC, maar mijn broertje kijkt de laatste tijd wel een beetje jaloers naar me en samen hebben we besloten een vervanger voor zijn laptop te bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal er de standaard PC dingen mee doen maar ook zeker gamen. Nu speelt hij momenteel veel Minecraft maar ook GTA V en wat zwaardere spellen moet hij in de toekomst aan kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel rond de console prijs, dus zo'n € 350,- In de toekomst willen we upgraden met een SSD en een gebruikte videokaart zoals de GTX 760, maar dat zit niet in het budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij krijgt een monitor van mij samen met Windows van school, maar qua componenten heeft ie nog niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-6600K Boxed | € 89,- | € 89,- |
1 | MSI A68HI | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 43,70 | € 43,70 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FB/8 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Corsair VS550 80plus | € 44,95 | € 44,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 332,50 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, behalve dat het ons leuk lijkt om een ITX build te doen in een lekker compacte build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, behalve dat hij niet in de brand vliegt
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling nee
Wat verwacht je van ons?
Om even te bevestigen dat dit wel een aardige build is voor deze prijs en dat ik geen losgeslagen idioot ben als ik hem aanraad om deze dingen te kopen.
Ook ben ik benieuwd of ik nog dingen kan verbeteren.
Thanks alvast!
[ Voor 1% gewijzigd door All0The0Web op 29-12-2015 01:20 . Reden: RML lijst gefixt ]