Ik heb door het logboek door te worstelen gevonden dat er een fout zit in een DLL en die heb ik gevonden en verwijderd aangezien de met name genoemde DLL een fout bevatte maakt het waarschijnlijk niet uit dat ik hem verwijder. Ik heb nu wel de boodschap gekregen dat er een driver niet functioneert en dat ik gebruik kan maken van een programma die controleert of er oude en andere foute drivers zijn die weg kunnen of moeten worden vervangen. Ik ga eerst maar eens kijken of er mensen zijn die dit al gebruikt hebben. Ik kan weer gebruik maken van de printer, al één keer geprobeerd.
Na de fout melding 0x80070490 te hebben ontvangen de aangeraden acties ondernomen en tot de ontdekking gekomen dat die bewuste DLL weer aanwezig is en ik weer het bericht krijg dat ik een printer moet installeren. Ik heb die DLL weer verwijderd en de printer doet het weer.
Ik heb het vermoeden dat het ligt aan het feit dat ik Windows NT voor een klein bedrijf (32bit) en Windows 10 (64bit) gelijktijdig ,hoe kan het anders, gebruik.
Ik denk dat ik maar moet wennen aan de foutmeldingen want anders werkt het niet voor mij.
[
Voor 31% gewijzigd door
Joris Jasper op 03-01-2016 21:40
]