Je kan snoertjes kopen die een extra LPT poort op je computer aansluiten via USB. Het is dus geen tussenstukje, maar echt een aparaatje. Ik geloof dat die dingen zo'n 50 gulden zijn
gebrek aan poort is niet echt het probleem, maar ik heb steeds last met die instellingen in de bios (epp etc). daarom zou het me makkelijker lijken dat ik de scanner gewoon kan aansluiten op de usb-poort
Verwijderd
Volgens mij is het niet mogelijk om een scanner gewoon op de usb aan te sluiten op de usb-poort en zullen er dus geen connectors voor bestaan.
Alleen zo'n apparaatje wat _Menno_ omschrijft.
Alleen zo'n apparaatje wat _Menno_ omschrijft.
idd verloop van usb naar parallel..
maar mijn vraag is dan ff: is je paralelle scanner ZO goed??
let's say 70,- voor zo'n verloopje, met een hoop drivertjes (=mogelijk gezeik omdat die scanner gewoon op een lpt hoort)
Gooi er eens 5 tientjes bij en koop een simpel usb scannertje.. geen gekloot met een verloopje, en een mooi jaar garantie.. is daarnaast ook nog eens sneller denk ik...
Nogmaals: er vanuit gaand dat je een simpele no-name scanner hebt, heb je een stoere, dan is een verloopje natuurlijk interessanter.
maar mijn vraag is dan ff: is je paralelle scanner ZO goed??
let's say 70,- voor zo'n verloopje, met een hoop drivertjes (=mogelijk gezeik omdat die scanner gewoon op een lpt hoort)
Gooi er eens 5 tientjes bij en koop een simpel usb scannertje.. geen gekloot met een verloopje, en een mooi jaar garantie.. is daarnaast ook nog eens sneller denk ik...
Nogmaals: er vanuit gaand dat je een simpele no-name scanner hebt, heb je een stoere, dan is een verloopje natuurlijk interessanter.
Neeh inderdaad tis geen hoogvlieger onder de scanners en kan misschien de aankoop van een usb-scanner overwegen.
maar wat doe ik dan weer met m'n oude ?!
Verkopen voor een paar geeltjes aan een P1 bezitter die geen usb heeft, en wel een scanner wil? (parallele scanners zijn tegenwoordig kut te krijgen, dus best handelOp donderdag 21 juni 2001 22:11 schreef --TranSie-- het volgende:
Neeh inderdaad tis geen hoogvlieger onder de scanners en kan misschien de aankoop van een usb-scanner overwegen.
Pagina: 1