Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:02
Omdat dit een onderwerp is dat in principe voor veel nieuwe telefoons geld stop ik deze in een los topic:

Ik wil graag tegelijk een apparaat op mijn Note Edge aansluiten via USB OTG (on the go). In dit geval een USB geluidskaart. Op hetzelfde moment wil ik mijn telefoon (snel) kunnen opladen. Qualcomm quickcharge ondersteund 12 volt laden, maar USB OTG is 5 volt.

Zo'n kabel heb ik in het verleden wel eens gebruikt. Hier wordt expliciet vermeld dat deze kabel niet geschikt is voor de Note4 (quickcharge telefoon).
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0249/9270/products/Valarm-Sensor-Environmental-Monitoring-Telemetry-Y-Cable-USB-OTG-CHARGE-SAMSUNG2_large.jpg?v=1428950853
Is er een andere manier om gelijktijdig Quick Charge en OTG te gebruiken?

• arjandijk162
Iemand een tip?

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:55
Het is onmogelijk om snel te laden met 12v als je 5v moet hebben voor je usb otg.

• arjandijk162
Was ik al bang voor. Ik merk dat uberhaubt tegelijk laden en USB to go aansluiten niet werkt. Gevolg is dat ik mn DAC niet aan de telefoon kan hangen. Misschien alleen met een hub ertussen.