• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:16

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Heb een zeer vervelend probleem met me EU55JU7000, heb een flikkerende streep op ongeveer de helft van het beeld.
Het vervelende van het verhaal is dat het probleem zich niet altijd voordoet, soms komt het na een uur en soms na 3 uur. Heb er het onderstaande filmpje van gemaakt.
Heb de tv al een reset gegeven naar fabrieksinstellingen, randapparatuur uitgeschakeld. Maar het flikkeren gaat niet weg als het eenmaal is begonnen, zelfs niet als ik de tv erna uitzet en weer aanzet.
Zo het een warmte probleem kunnen zijn?
Iemand ervaring met dit probleem?
Als ik een monteur zou laten langskomen of het toestel zou omruilen en ze komen langs en hij doet het gewoon zou het onderstaande filmpje genoeg bewijs zijn?

It's never easy.....

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:43

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heel irritant, dat geknipper..

Lijkt me een fout in het panel/voeding.. Ik zou eerst het filmpje sturen en vervolgens een monteur vragen, dan kunnen ze ook niet 'verkeerd ingelicht' zijn ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde problem. :?
Het begon bij mij na een paar maanden, na contact met Samsung en een paar instellingen leek het iets minder te worden, met name op Dynamisch beeld was het zo goed als weg.
Nu een half jaar later wordt het ineens erger,
Ik heb alles naar de basisinstellingen gezet, kabels opnieuw geprobeerd maar het problem blijft.
Er is nu een monteur aangesteld en die rade mij aan om te checken door de connect box te demonteren en kijken hoe het beeld dan is.
Dat ga ik vanavond doen .... ik kom er op terug.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:16

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:29:
Ik heb exact hetzelfde problem. :?
Het begon bij mij na een paar maanden, na contact met Samsung en een paar instellingen leek het iets minder te worden, met name op Dynamisch beeld was het zo goed als weg.
Nu een half jaar later wordt het ineens erger,
Ik heb alles naar de basisinstellingen gezet, kabels opnieuw geprobeerd maar het problem blijft.
Er is nu een monteur aangesteld en die rade mij aan om te checken door de connect box te demonteren en kijken hoe het beeld dan is.
Dat ga ik vanavond doen .... ik kom er op terug.
Bij kwam ook eerst een de monteur langs die dacht ook dat het aan de connectbox lag. Maar toen die me beeld zag heeft nog geen eens naar de connectbox gekeken maar meteen een nieuw paneel voor me besteld (levertijd een week). En tot op heden geen last meer gehad, lag dus echt aan het paneel.

It's never easy.....

Verwijderd

Gisteren is bij mijn toestel ook het volledige paneel vervangen.
De TV werkt nu weer zoals het hoort.
Wat ik begreep is dat er een LED bar kapot is gegaan, Samsung Repair niet de bar vervangt maar dus het complete panel (inl omranding)
De reparatie duurde niet meer dan een half uurtje.
Prima service van CE Repair, ik kan weer normaal tv kijken.