Ctrl toets lijkt locked

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 721475

Topicstarter
Ik heb een laptop van sony vaio svf142c29m en sinds het begin van de avond heb ik het probleem dat het lijkt alsof mijn ctrl toets vast zit. Ik zat te werken in een word bestand toen het ineens gebeurde. Als ik backspace doe, haalt hij hele woorden weg, als ik scroll zoomt hij in en uit bijvoorbeeld.
Ik heb al geprobeerd beide ctrls in te drukken maar dat werkt niet. Ook mijn instellingen gecheckt maar plaktoetsen staat uit. Mijn computer zelfs twee keer opnieuw opgestart maar het probleem kwam terug. Ten slotte mankeert er niks aan mijn toetsenbord zelf, de toets zelf plakt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

wat gebeurd er als je vanuit start OSK intypt?
Alle andere programas sluiten.
Ben benieuwd wat die weergeeft

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 721475

Topicstarter
De osk typt geen letters, zegt niks. Enals ik word wil openen zegt hij ook dat ik ctrl ingedrukt houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Ook al een paar keer iets harder erop gedrukt dan normaal? Anders misschien als je een beetje technisch bent losschroeven en nieuwe erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

5x snel op Ctrl rammen.
Sticky Keys functie van Windows.

En anders even kijken (iig in Windows 7) onder "Control Panel\All Control Panel Items\Ease of Access Center\Make the keyboard easier to use" (sorry, heb geen NL versie bij de hand om de nederlandse vertaling te geven)

Edit: nevermind, je zegt al Plaktoetsen... was even niet bij me opgekomen dat de engelse versie Sticky Keys heet.

[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 28-12-2015 22:48 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?