Wijziging User Review - reclamations mrgnex

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgnex
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 16:11
Ik heb over deze tweaker een negatieve review geschreven omdat het een zeer lange tijd duurde voordat er na initieel contact nog maal iets te horen liet worden. Hierdoor was ik in de veronderstelling dat er opzettelijk geen contact werd gezocht.
Vandaag kreeg ik een berichtje met een verontschuldiging en een reden dat de feestdagen erg druk zijn geweest. Ik had daar helemaal niet aan gedacht en het is natuurlijk zeer begrijpelijk.
Sindsdien is het contact en communicatie erg prettig en is dit een van de beste tweakers waar ik contact mee heb gehad.
Hij heeft zelfs het product verzonden voordat hij het geld binnen had.
Daarom zou ik graag de negatieve review in een zeer positieve willen veranderen.
Dat wil zeggen: in alle categorieën vijf sterren en de beschrijving als volgt:
"Zeer fijne en betrouwbare tweaker met snelle en fijne communicatie. Zeer aan te raden!"

Link advertentie: V&A gevraagd: Gezocht: EK ASUS Crosshair V Formula (Z) Waterblok
User review: gallery: reclamations

[ Voor 7% gewijzigd door mrgnex op 28-12-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb de review maar gewoon verwijderd, dan kun je als je het item binnen hebt een nieuwe plaatsen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.