Advies nieuw Wifi zender

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Ik ben opzoek naar een nieuw wifi zender die ik achter de ziggo modem wil hangen.
Op de ziggo Router wordt het wifi signaal uitgeschakeld.
De huidige ziggo router kan alleen g signalen verzenden en mijn laptop kan ac aan en dit zou velen malen sneller zijn?

Ik ben dus opzoek naar een nieuw kastje dat wifi uit kan zenden op ac.
Ik gebruik een iPad mini 2, iPhone 5s, mac book pro, playstation 4, dell xps 9550.

Ik heb een budget tot ongeveer 100 euro in gedachten maar dit mag ook minder zijn maar ook iets meer als dit te verantwoorden is.

Wie kan me verder helpen?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Ik heb zelf onderstaande wifi kastje gezien is dit wat?

https://apparatuurvoorthu...wifi-versterker-dualband/

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08

lier

MikroTik nerd

De pricewatch, daar kan je precies filteren op wat je zoekt:
http://tweakers.net/categorie/314/access-points/producten/

Is je internet abonnement wel "snel genoeg voor ac"?

En naar aanleiding van jouw vraag:
KPN WiFi Versterker DualBand - Arcadyan WA9117AAC23-99

[ Voor 24% gewijzigd door lier op 28-12-2015 18:32 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
UPC 60mb?
Ik heb thuis een gigabit netwerk naar mijn nas e.d. maar de laptop draadloos gaat erg langzaam.

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Dit ligt qua prijs een stuk hoger maar wat zijn voor een leek de verschillen?
Welke snelheden haal je in de praktijk met de netgear op een laptop met ac?

pricewatch: Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000)

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
In de toekomst wil ik overstappen op glasvezel 100/100

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Olrac.Srednjim schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:26:
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Ik ben opzoek naar een nieuw wifi zender die ik achter de ziggo modem wil hangen.
Op de ziggo Router wordt het wifi signaal uitgeschakeld.
De huidige ziggo router kan alleen g signalen verzenden en mijn laptop kan ac aan en dit zou velen malen sneller zijn?
Huh?

De enige (stokoude) modem/router van Ziggo (oud-UPC) die enkel WiFi-g aankan is de Thomson TWG-850. WiFi-g kan misschien max 27Mbps aan, maar dit apparaat kan op DOCSIS ook niet meer dan 30Mbps aan. In dat geval ga je er uitermate weinig mee winnen :o

Geef anders eens even heldere info:
1) exact welke Ziggo modem/router/AP heb je nu?
2) welk internetproduct van Ziggo heb je?

Als je geen TWG-850 hebt gaat je hele verhaal niet op en is er iets anders aan de hand.
Heb je een TWG-850 en zou je een hogeren snelheid moeten krijgen? Neem dan even heel snel contact op met Ziggo voor een nieuwe modem die wel kan leveren waar je voor betaalt :o
Heb je anno 2015 30Mbps of lager? Dan betaal je waarschijnlijk veel teveel voor je internet. Check wat je nu betaalt en kijk wat tegenwoordig voor die prijs geleverd wordt. Geheid veel meer. Stap over en krijg gelijk een nieuwe modem/router/AP.

Geef iig zelf geen cent uit tot je dit helder hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 17:47

MrMonkE

★ EXTRA ★

dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:47:
[...]

..maar dit apparaat kan op DOCSIS ook niet meer dan 30Mbps aan. In dat geval ga je er uitermate weinig mee winnen :o
Wel op je LAN naar je NAS natuurlijk.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MrMonkE schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:51:
[...]

Wel op je LAN naar je NAS natuurlijk.
Je bedoelt de NAS die aan een 100Mbps poort op de TWG-850 hangt? :P

Linksom of rechtsom, laat TS eerst helder krijgen wat hij heeft en waar hij recht op heeft, dan pas naar zelf aanschaffen zooi kijken.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:55:
[...]

Je bedoelt de NAS die aan een 100Mbps poort op de TWG-850 hangt? :P

Linksom of rechtsom, laat TS eerst helder krijgen wat hij heeft en waar hij recht op heeft, dan pas naar zelf aanschaffen zooi kijken.
Ik heb een cisco router van ziggo voorheen upc cisco EPC3925
Abo met 60mb down en 6mb up.

Deze router heeft geen ac wat mijn nieuwe laptop wel heeft. Daarnaast is het bereik heel erg laag 1e verdieping is al geen bereik meer ca. 4 meter.

Mijn idee was om dus de wifi op de cisco EPC3925 uit te schakelen en een nieuw wifi ac toe te voegen.

[ Voor 8% gewijzigd door Olrac.Srednjim op 29-12-2015 01:05 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Olrac.Srednjim schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:02:
[...]

Ik heb een cisco router van ziggo voorheen upc cisco EPC3925
Abo met 60mb down en 6mb up.

Deze router heeft geen ac wat mijn nieuwe laptop wel heeft. Daarnaast is het bereik heel erg laag 1e verdieping is al geen bereik meer ca. 4 meter.

Mijn idee was om dus de wifi op de cisco EPC3925 uit te schakelen en een nieuw wifi ac toe te voegen.
Dan klopt er weinig van het "De huidige ziggo router kan alleen g signalen verzenden"-verhaal :o

De EPC3925 is vrij notoir wegens brakke WiFi, maar dat is wel brakke WiFi-n - in de UPC uitvoering zelfs dualband (2.4GHz of 5GHz), alleen niet tegelijk.

Dat maakt flink uit, want dan kan het wel over DOCSIS >200Mbps leveren en heeft het netjes Gigabit Ethernet. Oftewel het kan (itt die TWG-850) nog prima zorgen voor je bedrade netwerk, je hoeft dus alleen te kijken naar een WiFi AP.

Mbt wat je dan moet kiezen - tja, wat zijn je eisen/wensen?

Denk dan aan:
- performance
- compatibility
- dekking

Mbt performance:
Een eind 2014 of latere MacBook Pro is zo ongeveer de beste WiFi client die je kunt kopen. Zo'n ding kan met gemak >500Mbps over WiFi doen als je AP het aankan. Een redelijke AP (evt router die als AP ingezet wordt) kan dat prima leveren binnen je budget - maar alleen in dezelfde kamer.

Mbt compatibility:
In de regel zijn Qualcomm Atheros chips het best qua samenwerken met alles wat je hebt. Maar een MacBook Pro gebruikt Broadcom chips en werkt ook best samen met AP's met Broadcom.

Mbt dekking:
Als dat nu een probleem is kan het met een ander AP op zelfde plek iets beter worden, maar zelfs de beste AP geeft op een shitplek geen goede dekking en sommige huizen zijn gewoonweg niet vanuit een enkele AP af te dekken. Als je een huis met betonnen vloeren en meerdere verdiepingen hebt, hou er rekening mee dat je met twee eenvoudigere AP's betere dekking krijgt dan met een hele dure.

Wat vind jij meest belangrijk?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:24:
[...]

Dan klopt er weinig van het "De huidige ziggo router kan alleen g signalen verzenden"-verhaal :o

De EPC3925 is vrij notoir wegens brakke WiFi, maar dat is wel brakke WiFi-n - in de UPC uitvoering zelfs dualband (2.4GHz of 5GHz), alleen niet tegelijk.

Dat maakt flink uit, want dan kan het wel over DOCSIS >200Mbps leveren en heeft het netjes Gigabit Ethernet. Oftewel het kan (itt die TWG-850) nog prima zorgen voor je bedrade netwerk, je hoeft dus alleen te kijken naar een WiFi AP.

Mbt wat je dan moet kiezen - tja, wat zijn je eisen/wensen?

Denk dan aan:
- performance
- compatibility
- dekking

Mbt performance:
Een eind 2014 of latere MacBook Pro is zo ongeveer de beste WiFi client die je kunt kopen. Zo'n ding kan met gemak >500Mbps over WiFi doen als je AP het aankan. Een redelijke AP (evt router die als AP ingezet wordt) kan dat prima leveren binnen je budget - maar alleen in dezelfde kamer.

Mbt compatibility:
In de regel zijn Qualcomm Atheros chips het best qua samenwerken met alles wat je hebt. Maar een MacBook Pro gebruikt Broadcom chips en werkt ook best samen met AP's met Broadcom.

Mbt dekking:
Als dat nu een probleem is kan het met een ander AP op zelfde plek iets beter worden, maar zelfs de beste AP geeft op een shitplek geen goede dekking en sommige huizen zijn gewoonweg niet vanuit een enkele AP af te dekken. Als je een huis met betonnen vloeren en meerdere verdiepingen hebt, hou er rekening mee dat je met twee eenvoudigere AP's betere dekking krijgt dan met een hele dure.

Wat vind jij meest belangrijk?
Ik vergeet nog aan te geven dat toon van eneco geen n signalen kan ontvangen volgens mij en dat was het probleem dat ook met de cisco router, het een of het ander.

Ik moet dus een ap hebben die alle signalen aankan g/n/ac.

Wil toch graag in het hele huis goede dekking en een goede snelheid.

Is 2x de kpn oplossing een goedw optie?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Olrac.Srednjim schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:42:
[...]

Ik vergeet nog aan te geven dat toon van eneco geen n signalen kan ontvangen volgens mij en dat was het probleem dat ook met de cisco router, het een of het ander.

Ik moet dus een ap hebben die alle signalen aankan g/n/ac.
De EPC3925 kan prima b/g/n tegelijk doen. Als Toon (ken het niet, maar wat ik hoor word ik niet vrolijk van...) over z'n nek gaat van n-signalen ga je daar met andere AP net zo'n last van krijgen.

Enig verschil dat je met een goede simultaneous dualband apparaat gaat krijgen is dat je in de 5GHz wel vrolijk n/ac kunt doen terwijl je je 2.4GHz alsnog op g moet houden.
Wil toch graag in het hele huis goede dekking en een goede snelheid.

Is 2x de kpn oplossing een goedw optie?
Geen idee, hangt af van je huis. Hebben we het over een eenkamerappartement of iets in vergelijking waarmee Paleis Soestdijk klein lijkt?

In ieder geval zijn die KPN Arcadyan dingen voorzien van dezelfde WiFi-chip als in de recente MacBook Pros, dus compatibility is prima. En ze zijn out-of-the-box goed geconfigureerd als AP. Plus goedkoop.

Allicht kun je er eentje kopen, kijken of je daarmee acceptabel bereik door je huis hebt en als het niet genoeg is een tweede kopen.

Hang die eerste in ieder geval niet in de meterkast of achter de TV (normale plekken voor kabelmodems), dat scheelt waarschijnlijk al stukken.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:52:
[...]

De EPC3925 kan prima b/g/n tegelijk doen. Als Toon (ken het niet, maar wat ik hoor word ik niet vrolijk van...) over z'n nek gaat van n-signalen ga je daar met andere AP net zo'n last van krijgen.

Enig verschil dat je met een goede simultaneous dualband apparaat gaat krijgen is dat je in de 5GHz wel vrolijk n/ac kunt doen terwijl je je 2.4GHz alsnog op g moet houden.

[...]

Geen idee, hangt af van je huis. Hebben we het over een eenkamerappartement of iets in vergelijking waarmee Paleis Soestdijk klein lijkt?

In ieder geval zijn die KPN Arcadyan dingen voorzien van dezelfde WiFi-chip als in de recente MacBook Pros, dus compatibility is prima. En ze zijn out-of-the-box goed geconfigureerd als AP. Plus goedkoop.

Allicht kun je er eentje kopen, kijken of je daarmee acceptabel bereik door je huis hebt en als het niet genoeg is een tweede kopen.

Hang die eerste in ieder geval niet in de meterkast of achter de TV (normale plekken voor kabelmodems), dat scheelt waarschijnlijk al stukken.
Ik haal op het interne netwerk met de laptop op g-signalen 20/21 Mbps dit zou toch sneller moeten kunnen?

Ik kopieer dan een bestand van 1 gig van de laptop naar de nas.

Ik wil in de toekomst de bestanden die ik heb op de laptop snel naar de nas kunnen schrijven, nu duurt dat echt een eeuwigheid voor mijn gevoel.

In de laptop zit een Dell Wireless 1830 802.11AC wifi kaart, deze zou ik ook nog kunnen vervangen voor een intel kaart

[ Voor 9% gewijzigd door Olrac.Srednjim op 29-12-2015 10:09 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Olrac.Srednjim schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:06:
[...]

Ik haal op het interne netwerk met de laptop op g-signalen 20/21 Mbps dit zou toch sneller moeten kunnen?
Nee, dat is vrij normaal voor WiFi-g. De link speed kan max 54Mbps zijn, maar in dat geval haal je ivm overhead nooit meer dan 30Mbps. In een normale situatie kun je bij WiFi-g uitgaan van 10-20Mbps, dus doe je het met 20/21Mbps niet slecht. Met een andere AP met WiFI-g gaat dat niet significant beter. Het WiFi-g standaard is bijna 12 jaar oud, je kunt er gewoon niet meer van verwachten.
Ik wil in de toekomst de bestanden die ik heb op de laptop snel naar de nas kunnen schrijven, nu duurt dat echt een eeuwigheid voor mijn gevoel.
Dan moet je vooral geen WiFi-g gebruiken...

Zoals gezegd, ik zou een nieuw apparaat die me anno 2015 dwingt om WiFi-g te gebruiken linea recta retour sturen :o

Maar dit geldt alleen voor de 2.4GHz-band. Als je een dualband AP neerzet kun je in 5GHz prima WiFi-ac draaien wat een flink stuk sneller zal zijn (15 a 20x sneller is heel realistisch). Alle apparaten die 5GHz aankunnen (iig de MacBook en de XPS) zullen daar voordeel bij hebben. Alleen legacy zooi dat geen 5GHz aankan moet nog meeploeteren op WiFi-g zolang die Toon nog nodig is.
In de laptop zit een Dell Wireless 1830 802.11AC wifi kaart, deze zou ik ook nog kunnen vervangen voor een intel kaart
Waarom zou je? Specs zijn vrijwel gelijk aan de Intel AC-7260. Bovendien is het - net zoals je MacBook - een Broadcom chip. Zoals al gezegd, Broadcom kan beetje nukkig zijn en werkt beste samen met andere Broadcom. Voor mij reden om te vermijden, maar als je toch al Broadcom spul hebt kun je net zo goed een AP met Broadcom chip nemen. Zoals de genoemde KPN, die echt beste waar voor je geld gaat leveren.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Thanks voor het advies, ik heb net die van kpn besteld in de toekomst kan ik er ook nog een bij plaatsen op de verdieping thanks!

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 10-07 16:31
dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:00:
[...]

Nee, dat is vrij normaal voor WiFi-g. De link speed kan max 54Mbps zijn, maar in dat geval haal je ivm overhead nooit meer dan 30Mbps. In een normale situatie kun je bij WiFi-g uitgaan van 10-20Mbps, dus doe je het met 20/21Mbps niet slecht. Met een andere AP met WiFI-g gaat dat niet significant beter. Het WiFi-g standaard is bijna 12 jaar oud, je kunt er gewoon niet meer van verwachten.

[...]

Dan moet je vooral geen WiFi-g gebruiken...

Zoals gezegd, ik zou een nieuw apparaat die me anno 2015 dwingt om WiFi-g te gebruiken linea recta retour sturen :o

Maar dit geldt alleen voor de 2.4GHz-band. Als je een dualband AP neerzet kun je in 5GHz prima WiFi-ac draaien wat een flink stuk sneller zal zijn (15 a 20x sneller is heel realistisch). Alle apparaten die 5GHz aankunnen (iig de MacBook en de XPS) zullen daar voordeel bij hebben. Alleen legacy zooi dat geen 5GHz aankan moet nog meeploeteren op WiFi-g zolang die Toon nog nodig is.

[...]

Waarom zou je? Specs zijn vrijwel gelijk aan de Intel AC-7260. Bovendien is het - net zoals je MacBook - een Broadcom chip. Zoals al gezegd, Broadcom kan beetje nukkig zijn en werkt beste samen met andere Broadcom. Voor mij reden om te vermijden, maar als je toch al Broadcom spul hebt kun je net zo goed een AP met Broadcom chip nemen. Zoals de genoemde KPN, die echt beste waar voor je geld gaat leveren.
Toevallig dat ik dit topic tegen kom, dus ik reageer hier in ipv een nieuw topic te openen. Ik heb namelijk exact hetzelfde modem van Ziggo, en ik heb inderdaad ook last van een brakke wifi verbinding. Ik loop tegen het issue aan dat Wifi, als ik een groot bestand aan het downloaden ben, weg valt, en ook niet meer terug komt tot ik de stroom van de modem haal en opnieuw in steek.

Vanwege die reden zat ik te kijken naar een router, en die heb ik wel gevonden (nog niet gekocht) in de vorm van een R7000 maar om vast voorbereid te zijn heb ik gekeken of ik in de modem iets kon vinden van 'bridge modus'. Die zit er niet in. Internet bracht me verder en ik moet dus Wifi uitschakelen (en nog iets doen dacht ik) en dan zou er wel een optie 'bridge modus' verschijnen.

Maar is dat wel zo? ik lees nu dat je zegt dat dat Cisco modem notoir is vanwege zijn Wifi verhaal, maar ik vraag me af of er nog meer verborgen gebreken zijn? Ik stel me namelijk voor dat ik op de Cisco de Wifi uit schakel, bridge modus activeer, vervolgens alle uitgaande kabels uit de Cisco trek, de R7000 op zn plek zet, daar alle kabels in steek en vervolgens 1 kabeltje tussen de R7000 en de Cisco leg, en dat ik daarmee in ieder geval bedraad internet weer terug moet hebben?

Vervolgens kan ik in alle rust mn wifi gaan configureren. Maar klopt het wat ik hierboven beschrijf of mis ik hier (belangrijke) dingen?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb je ook een Toon thermostaat die je dwingt om in 2.4GHz op WiFi-g te werken? Heb je devices met Broadcom WiFi-a chips? En ben je van plan een losse AP te nemen? Nee, nee en nee.

Met andere woorden heb je muv modemtype een totaal ander probleem. Lijkt me veel verstandiger een eigen topic te openen :o

Wat je dan sowieso ook zou kunnen melden:
- hoe ziet je huis eruit? (verdiepingen? vloermateriaal? isolatie? waar staat modem?)
- heb je overal in huis problemen of werkt het vlakbij de EPC3925 goed?
- zijn de problemen altijd aanwezig of alleen soms (en zo ja wanneer?)
- gaat het met draad in modem wel goed met je downloads?
- wat voor downloadprotocollen gebruik je?
- wat voor devices heb je? Hebben ze allemaal in gelijke mate de problemen?
- hoe ben je bij de (lichtelijk verouderde en voor z'n specs te dure) R7000 gekomen en niet een van de 1001 alternatieven?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:17:
Heb je ook een Toon thermostaat die je dwingt om in 2.4GHz op WiFi-g te werken? Heb je devices met Broadcom WiFi-a chips? En ben je van plan een losse AP te nemen? Nee, nee en nee.

Met andere woorden heb je muv modemtype een totaal ander probleem. Lijkt me veel verstandiger een eigen topic te openen :o

Wat je dan sowieso ook zou kunnen melden:
- hoe ziet je huis eruit? (verdiepingen? vloermateriaal? isolatie? waar staat modem?)
- heb je overal in huis problemen of werkt het vlakbij de EPC3925 goed?
- zijn de problemen altijd aanwezig of alleen soms (en zo ja wanneer?)
- gaat het met draad in modem wel goed met je downloads?
- wat voor downloadprotocollen gebruik je?
- wat voor devices heb je? Hebben ze allemaal in gelijke mate de problemen?
- hoe ben je bij de (lichtelijk verouderde en voor z'n specs te dure) R7000 gekomen en niet een van de 1001 alternatieven?
edit: wellicht net wat té scherp gereageerd.

[ Voor 40% gewijzigd door Just_A_User op 29-12-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Just_A_User schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:26:
Ja, ik kan prima een nieuw topic openen, dat zal ik straks doen. Wat betreft je vragen doet de helft er niet toe, dus ik snap niet dat je daar antwoord op wil. Hoe mijn huis er uit ziet doet er niet toe. Of Wifi doet het overal, of niet. Als hij het niet meer doet is dat omdat hij weg valt tijdens het downloaden van grote bestanden, en komt niet meer terug tenzij stroom er af (al gezegd).

[...]
Joh, als jij het zoveel beter weet, heb je onze hulp niet nodig. Zoek het lekker zelf uit :w

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
dion_b schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:00:
[...]

Joh, als jij het zoveel beter weet, heb je onze hulp niet nodig. Zoek het lekker zelf uit :w
Dat, terwijl ik mijn post al had weg gehaald, maar goed, dan nog is het niet relevant hoe mijn huis er uit ziet. Dat kun je wel niet toe willen geven, maar gezien het issue is het totaal niet relevant of mijn huis een appartement betreft of een huis betreft met 3 of 4 verdiepingen. Als wifi weg is is het weg ongeacht of ik op de begane grond, de eerste, 2e of welke verdieping dan ook ben, want de vraag gaat niet over dat ik wifi op een willekeurige verdieping niet kan gebruiken, maar dat wifi simpelweg wegvalt bij downloaden en of, bij aanschaf van een router, de manier van aansluiten na instellen van de Cisco correct is.

Dat je dan reageert en meer energie steekt in de reactie die je geeft waarbij je met vragen komt die niet helemaal relevant zijn OF vragen zijn waar ik met mijn initiële post al antwoord op heb gegeven met het tussen de regels door ook nog belerende vingertje dat het een heel ander probleem is én dan ook nog voor mij bepaald dat ik geen Toon heb (want je stelt de vraag maar beantwoord hem ook zelf), waarvan jij helemaal niet weet of dat wel correct is (het gaat dan ook niet om de correctheid wel of nee, maar om de manier waarop) (maar dat denk je dan vreemd genoeg wél uit mijn vraag te kunnen halen) is jammer.

Het zou je sieren als je zou toegeven dat dat inderdaad waar is, maar dat doe je niet, in plaats daarvan wil je de ik-ben-flink-want-ik-ben-mod-op-tweakers kaart spelen, vergezeld van de :W smiley. Dat is prima, maar ik schat je intelligenter en beter in dan dat. Je laat je nu nogal kennen, en dat terwijl ik mijn reactie al had weg gehaald én daar de reden voor heb gegeven, die aangeeft dat ik hem zelf ook net te scherp vond, maar jij wil dan toch nog even je gram halen. Soit, jij je zin.

[ Voor 3% gewijzigd door Just_A_User op 29-12-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turtles3
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-07-2020
Ik zou de playstation 4 en dell xps 9550 op een TP powerline aansluiten. Er zitten 2 aansluitingen op een powerline modul. Als ze bij elkaar in de buurt staan tenminste. En de WIFI misschien op een ander kanaal zetten dat in de omgeving minder in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
turtles3 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:02:
Ik zou de playstation 4 en dell xps 9550 op een TP powerline aansluiten. Er zitten 2 aansluitingen op een powerline modul. Als ze bij elkaar in de buurt staan tenminste. En de WIFI misschien op een ander kanaal zetten dat in de omgeving minder in gebruik is.
Ps4 is gedraad aangesloten alleen neem ik hem weleens mee naar de slaapkamer en dan wil ik wel een stabiele verbinding hebben.

De laptop gedraad aansluiten is geen optie.

Bedankt voor het meedenken....

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

@ Olrac.Srednjim gegraag gebruik maken van de edit knop ipv elke keer een nieuwe reply te plaatsen.

@Just_A_User graag eigen topic starten ipv een ander te kapen

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Vandaag het kpn kastje binnen gekregen en aangesloten.
Wifi ac oo het interne netwerk 400Mbps, 20x de oude snelheid.

Top,het bereik moet ik nog gaan bekijken.

Dell XPS 15 9550 FHD

Pagina: 1