Ik vraag mij af, of ik mijn processor moet vervangen. Op dit moment heb ik een amd fx-6200 black edition tezamen met een moederbord asrock 970 pro 3.0 r1.0 en 8 gb ddr3 ram op vermoedelijk 1333mhz. Ik ben een fanatieke gamer, nieuwe en oude games. Af en toe wil ik nog wel eens een windows xp draaien in vmware. (Dit loopt op dit moment niet zo lekker).
Ik heb op dit moment last van spellen die geoptimaliseerd zijn voor intel cpu's (hyperthreading volgens mij) dat ze niet lekker (vastlopen) lopen. Zoals het spel Omsi 2. Moet ik upgraden? Zal ik een verschil merken? Moet ik voor een i7 met hyperthreading gaan, zoals de Intel Core i7-6700K ? Of is dat overkil? Of zijn er wellicht andere mogelijkheden, waardoor ik bijvoorbeeld alleen een cpu of ram moet vervangen?
Wat is je budget?
0-800 euro. Hoe minder hoe beter.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bovengenoemde plus
Oude samsung SSD 64GB
3TB HDD
Corsair TX 650 Voeding
nVidia 770 GTX
Windows 7 64 Bit
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben er te lang uitgeweest!
Ik heb op dit moment last van spellen die geoptimaliseerd zijn voor intel cpu's (hyperthreading volgens mij) dat ze niet lekker (vastlopen) lopen. Zoals het spel Omsi 2. Moet ik upgraden? Zal ik een verschil merken? Moet ik voor een i7 met hyperthreading gaan, zoals de Intel Core i7-6700K ? Of is dat overkil? Of zijn er wellicht andere mogelijkheden, waardoor ik bijvoorbeeld alleen een cpu of ram moet vervangen?
Wat is je budget?
0-800 euro. Hoe minder hoe beter.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bovengenoemde plus
Oude samsung SSD 64GB
3TB HDD
Corsair TX 650 Voeding
nVidia 770 GTX
Windows 7 64 Bit
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben er te lang uitgeweest!