Kan het kloppen dat de pagina's www.msi.com.tw en www.msi-computer.com uit de lucht zijn? Ik kom er in ieder geval al een paar dagen niet meer bij.
Hier werkt het ook niet, het ligt niet aan jou
Fun while it lasted: World Community Grid!
Das kut... Kheb namelijk nog een overclock-bios nodig voor iemand met een MSI K7T Turbo... En ik ben hem zelf kwijt
. Heeft iemand hem en kan iemand even een mirror maken?
Ja, het is daar al een paar dagen een beetje raar, als ik info wil over de K7T Turbo Raid Limited Edition en ik word ergens anders naar doorgelinkt, dan werkt het gewoon niet. ( Ik had deze problemen overigens gewoon op www.msi-computers.nl )
Ik geloof trouwens dat vragen als: "Is ****** uit de lucht" hier niet gewaardeerd worden.
Ik geloof trouwens dat vragen als: "Is ****** uit de lucht" hier niet gewaardeerd worden.
20*350ZO45°
Dat zie ik dan wel weer... Als ik een slotje krijg vind ik het ook best, ik weet in ieder geval zeker dat het niet aan mij ligt.Op woensdag 20 juni 2001 19:55 schreef RDK_NL het volgende:
gister kwam ik er ook al niet op...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
De Taiwanese MSI is inderdaad plat en omdat ze daar op dit moment vakantie vieren kan dat nog een paar dagen duren. (Ik heb vanmiddag nog met MSI gebeld
)
Bericht hierboven
Maar niet als je biossen en drivers nodig hebt.
Maar dan moet je even op de duitse site (http://www.msi-technology.de/) van msi kijken, die heeft ze wel zelf, ipv een suf linkje naar de taiwanese site
Maar dan moet je even op de duitse site (http://www.msi-technology.de/) van msi kijken, die heeft ze wel zelf, ipv een suf linkje naar de taiwanese site
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Zoals Marc al zei, dan haal je ze toch uit Duitsland ? Hebben ze meestal nog nieuwere files dan Taiwan, en bovendien makkelijker te downloaden. [persoonlijke mening..]
Oké de site is inmiddels weer in de lucht, maar kan iemand mij vertellen hoe ik bij de K7T Pro2a kan komen? Er staan alleen nog maar Turbo's...
Pagina: 1