Xiaomi Mi WiFi Mini Router probleem (LED gaat niet aan)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb een (groot) probleem (denk ik)...

Ik heb sinds gister een Xiaomi Mi WiFi Mini Router in huis, ik heb hier openwrt (PandoraBox) op geïnstalleerd, na het volgen van deze stappen.

De firmware beviel me toch niet goed en ik wilde terug gaan naar de standaard firmware, vervolgens heb ik deze stappen gevolgd:
You can revert to stock firmware by following these steps:

Download any Xiaomi's development firmware
Rename downloaded file to miwifi.bin
Put miwifi.bin into a USB flash drive (must be FAT/FAT32)
Plug said USB drive to router's usb port
Unplug router's power
Press reset button and then re-plug the power
Keep pressing reset button until the orange status LED starts blinking
wait until the LED turns blue
LED werd dus blauw, maar leek ook wit, kon niet goed zien of hij blauw was. Maar ik heb precies dezelfde stappen uitgevoerd die ik deed toen ik openwrt ging installeren.

Nu blijft het LED lampje echter helemaal uit.

Als ik de WAN poort leeg laat, en een internet kabel trek van de Xiaomi Router naar mijn PC dan krijg ik een APIPA adres (begint dus met 169) en dus geen internet en ook geen default-gateway (kan de router dus niet benaderen).

Als ik een internet kabel aansluit op de WAN poort van de router, en ik laat een kabel lopen van de LAN poort naar mijn laptop, dan heeft de laptop gewoon internet (dan lijkt de router dus in een soort bridge mode te staan o.i.d.) maar het LED statuslampje blijft uit.

Ik heb ook al geprobeerd de reset knop in te drukken, en andere firmware te installeren door middel van de eerder genoemde stappen, maar dat werkt allemaal niet. Hopelijk is er hier iemand die me kan helpen...

De lampjes bij de ethernet poorten gaan wel branden op de router en ook brand het status lampje van de USB die ik in de router prik

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMJB
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-10 21:33
Ik heb momenteel het zelfde probleem, heb je al een oplossing gevonden?