Geen video met SR Ware Iron browser

Pagina: 1
Acties:

• BlueBox
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-03-2020
Link naar de video
Alle video's op Tweakers.net

Omschrijving van het probleem
Bij alle video's op jullie site krijg ik een melding "Helaas, je browser ondersteunt geen flash of H264 video's. Gebruik voor het afspelen van de video een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome."

Besturingssysteem
Windows 10

Browser
SR Ware Iron versie 47.0.2500.0 (64-bit). Deze browser is 100% gebaseerd op Chrome. H.264 video werkt wel op YouTube en andere sites.

Geïnstalleerde plugins
Geen.

Flash of HTML5
HTML5

Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?
Deze post gedaan zodat jullie nog eens goed naar jullie code kunnen kijken. Die zegt namelijk ten onrechte dat mijn browser niet voldoet. Alvast dank!

• codeclap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2024
Zover ik weet werkt de player inderdaad alleen met Flash en wordt hier aan gewerkt.

Edit: Ik draai zelf Chromium onder OS X en heb hetzelfde als ik Flash volledig uitschakel dus.

[ Voor 37% gewijzigd door codeclap op 28-12-2015 14:25 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SR Ware Iron is niet op Chrome gebaseerd. Dat gaat tegen de hele filosofie van de browser zelf in. Het is gebaseerd op Chromium, de Open Source browser waar Google Chrome weer op gebaseerd is. Dat Youtube toevallig met HTML5 werkt heeft er niets mee te maken dat het H.264 aan kan (want dat kan 't niet), maar omdat de video's ook via WebM aangeboden worden (en flash als fallback).

Je bug report is dus ongeldig. De melding is terecht, je browser ondersteund ook geen H.264 content. Controleer maar op http://www.quirksmode.org/html5/tests/video.html, de eerste video zou niet moeten werken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wij ondersteunen inderdaad geen WebM. Je zal dus een browser moeten gebruiken die wel H264 support biedt, of op een of andere manier H264 codecs toevoegen aan je Chromium install :)

Intentionally left blank