Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

EAN Barcode Inventaris software Icecat auto lookup details

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen.

Nu het einde van het jaar nadert is het weeral eens tijd om de inventaris op te maken. Nu vroeg ik mij af of er geen programma bestaat voor android of windows waar ik simpelweg al mijn artikelen mee kan inscannen. dit programma zoekt dan automatisch de product informatie zoals de naam op via de ean code. daarna voegt het programmatje dan het aantal en de info toe aan een csv bestand of dergelijke?

heeft iemand hier ervaring mee?
Als het een goed programma is wil ik er gerust voor betalen.

Dank bij voorbaat.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Google lijkt wat apps te geven (en iets als https://www.outpan.com/developers.php voor zelfbouw). Welke heb je geprobeerd?

Ik heb er 0 ervaring mee, althans voor thuisgebruik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht of er iets kant en klaar bestaat maar dat is blijkbaar een droom :)

Zelf iets schrijven lijkt inderdaad nog het gemakkelijkste.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Meestal zit er een koppeling tussen de voorraadadministratie module van je administratie pakket, waarbij je bijv de Icecat api kan aanspreken, maar die gaat er wel vanuit dat je eerst alle EAN codes goed hebt gekoppeld aan je producten in je artikel bestand en dat ook de barcode stickers van jezelf of de leverancier correct zijn op de te tellen artikelen.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross