Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 12:37
Ik zoek een?
Goede midrange met degelijke camera en sterke accuduur.
(OP2 valt af door een te veel aan bugs en mindere accuduur)

Wat is je budget?
+- 300 - 350

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een xiaomi mi2s , waar ik niet geheel tevreden over ben (matige, slecht ingebouwde scheve camera, mindere accuduur, om nog maar te zwijgen over de partitionering...)

Omdat ik het nachtleven niet schuw, zou het handig zijn moest mijn toekomstige phone even lang doordoen als ikzelf. Ook goede photo's trekken, soms in weinig licht, en enige robuustheid zijn ook van belang. En wil het graag gebruiken als mp3 speler in de auto

Wat heb je zelf al gevonden?

Moto x play: nadelen: geen gyrometer, mindere hardware.
voordelen: stock android, huge battery

Honor 7 : nadelen: EUI?, mindere support/updates
voordelen: fingerprintscanner, betere "specs"

Welke vragen heb je hier nog over?

Vind geen directe camera comparison, dit is nochtans hetgene dat voor mij de doorslag zou geven..
Fingerprint scanner is een mooi extraatje van de honor 7, maar hoeft voor mij zeker niet.
Ik kom van MIUI dus misschien is EUI niet zo'n groot verschil?
Voorlopig neig ik meer naar de moto x play, waarschijnlijk door de slechte review van de honor 7 op phonearena, maar die is meer gebaseerd op de skin denk ik..

Zijn er andere modellen waar jullie aan denken?

Echte hardcore specs hoeven voor mij niet, daar ik niet echt game op mijn smartphone. Gewoon vlotjes in dagelijks gebruik is goed genoeg.

Thanks in advance!

[ Voor 8% gewijzigd door g0tMush op 28-12-2015 13:04 ]

Verwijderd

De Moto X Play is een goede keuze. De camera op de Huawei Ascend Mate 7, zou ook goed zijn voor een midrange smartphone.
Rudi

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 12:37
No offense, maar daar heb ik niet veel aan, Rudi ;)

ohja een 6 inch phone is mij te groot.. of doel je op de mate 7 omdat die dezelfde camera heeft?

[ Voor 23% gewijzigd door g0tMush op 29-12-2015 14:41 ]

Verwijderd

Ik heb deze camera genoemd, omdat ik die zelf op het oog heb. Uit de vele reviews blijkt dat de camera in de Mate 7 toch een redelijke kwaliteit heeft. (niet de vergelijken met de topmodellen, natuurlijk).
Of een 6inch al dan niet te groot is, kan je alleen zelf over beslissen.
Rudi