Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan te gaan internetten Office te gebruiken, games spelen zoals minecraft, unturned, Sims 4 en city skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan €750 maar dat is dan ook het maximum.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Die heb ik niet, dit word mijn eerste desktop.
(nou ja een koptelefoon als dat telt)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een Windows licentie nodig, de pc zelf een muis een toetsen bord en een scherm luidsprekers heb ik niet nodig, ik gebruik altijd een koptelefoon
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, msi
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maakt me niks uit aps de games op low moeten, ik speel ze daar nu ook op als t maar in 1080p is en met meer dan net 30fps liefst 60.
Ik wil ook dat hij zo stil mogelijk word. Ik zou een ssd en 8 GB ram ook zeer op prijs stellen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een zo wil als mogelijk systeem die stabiel en snel is met Windows licentie en rand apparatuur.
Ik ben van plan te gaan internetten Office te gebruiken, games spelen zoals minecraft, unturned, Sims 4 en city skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan €750 maar dat is dan ook het maximum.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Die heb ik niet, dit word mijn eerste desktop.
(nou ja een koptelefoon als dat telt)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een Windows licentie nodig, de pc zelf een muis een toetsen bord en een scherm luidsprekers heb ik niet nodig, ik gebruik altijd een koptelefoon
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, msi
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maakt me niks uit aps de games op low moeten, ik speel ze daar nu ook op als t maar in 1080p is en met meer dan net 30fps liefst 60.
Ik wil ook dat hij zo stil mogelijk word. Ik zou een ssd en 8 GB ram ook zeer op prijs stellen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een zo wil als mogelijk systeem die stabiel en snel is met Windows licentie en rand apparatuur.