Toon posts:

mario maker vraagje (vrijspelen onder rij 5)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zoontje heeft mario maker gekregen.
nu heb je dus zo'n groot vak met rijen (1 t/m 5) waar je dingen kunt vrijspelen zoals blokjes, vijanden, hulpmiddelen etc.
nu is er onder rij 5 ook nog een rij (een soort kroontje of wat het dan ook is)
Hij krijgt dit niet vrijgespeeld, we weten ook niet wat het is dus google werkt dan ook niet echt :)

Hopelijk kan iemand hem helpen hiermee. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

De onderste rij die je bedoeld is voor je eigen favoriten, hiermee kan je diverse items uit de andere balken in zetten. Zie hier voor wat meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohhh super voor de snelle reactie, dat antwoord had ik niet zien aankomen haha! totaal niet verwacht dat dat het was..hij vraagt of er nog meer vrij te spelen valt dan alleen die 5 rijen (zoals grote stermunten zoals bij mario bros u enz enz) of meer thema's dan mario bros. mario bros 3, supermario world en mario wii ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Er zijn maximaal 4 thema's vrij te spelen en in totaal 12 iconen per rij. De iconen per rij worden volgens mij ook stuk voor stuk vrij gespeeld (per 4 geloof ik). Achter sommige iconen zitten ook nog andere opties, niet bij allemaal en hangt ook van het thema af. De tweede functie van zo'n icoon kan je activeren door het beet te pakken en vervolgens te schudden. De "Power-Up Mushroom" is zo'n voorbeeld er van. In het artikel wat ik zojuist gelinkt had staat zo'n beetje alle informatie in wat betreft de editor.