Solderen headset

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter0007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-08 00:59
Geachte tweakers,

Ongeveer anderhalf jaar geleden kocht ik een AKG K375. Om een lang verhaal kort te maken: deze heb ik pas kapot getrokken. Het draad is losgeraakt van de speaker. Zijn hier mensen die dit kunnen solderen, of weten jullie iemand die dit voor me zou kunnen doen? Ik zou het zonde vinden om ze weg te gooien, omdat ze verder nog perfect functioneren. Zelf heb ik totaal geen ervaring met solderen. Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:46
Anderhalf jaar. Heb je geen 2 jaar garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 08:42
SmokingSig schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:04:
Anderhalf jaar. Heb je geen 2 jaar garantie ?
Ik denk niet dat het kapot trekken van je product onder de garantie zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien valt dit te solderen, natuurlijk als je draad is afgebroken in het oortje zelf is het niet altijd zo eenvoudig om dat open te krijgen en terug toe de doen.
Post misschien eens een foto van wat er effectief kapot is en je regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter0007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-08 00:59
Ik heb inderdaad een vervangend headset ontvangen, omdat het dopje niet goed gelijmd zat en ik hem daarom kapot trok. Maar ik vind het zonde om een headset van €100,- direct weg te gooien als het eventueel nog gefikst kan worden.

Ik krijg alleen geen foto van de situatie toegevoegd, kan iemand me dat uitleggen? :?

[ Voor 16% gewijzigd door peter0007 op 28-12-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om te vragen naar (betaalde) hulp buiten het forum om. Check Het algemeen beleid #verbodenspam. Een slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.