Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASRock 970 Extreme3 R2.0 probleem

Pagina: 1
Acties:

• thjo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik ben sinds kort in het bezit van een ASRock 970 Extreme3 R2. moederbord. Als ik mijn toetsenbord of mijn muis op het het moederbord wil aansluiten lichten die wel op maar ik kan bijvoorbeeld geen dingen typen en aan klikken.

Kan iemand mij helpen.

M.v.g
Thomas

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 21:45
Ik mis nog wat relevante info om goed advies te kunnen geven.

Wat is er precies gebeurd dat je een nieuwe moederbord heb, en hoe heb je dit aangesloten? Maak je gebruik van een schone windows installatie of een oudere windows installatie? Welke hardware heb je verder allemaal? Werkt je toetsenbord wel om bijv in je bios te komen?

Ik zou zelf eens kijken of je met een bootable USB in combinaite met linux wel je muis en toetsenbord kan gebruiken. Als het daar wel in werkt is het waarschijnlijk een driverissue.

• thjo
Ik heb mijn moederbord gewoon aangesloten zoals het hoort. ik heb een schone windows 8.1 versie erop gezet.

Ik heb een Amd fx-8120 processor
Amd R9 270 videokaart
Cruicial ssd
seagate Hdd
Cooler master 700 watt voeding
nee ik kan niet in de bios komen wel met een ps/2 toetsenbord. maar die doet het ook niet in windows verder.

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Dus je hebt zowel een USB toetsenbord als een PS2 toetsenbord aangesloten gehad, en beide werken niet na een schone windows installatie?

Heb je alleen de (blauwe) USB 3.0 poorten geprobeerd? Zo ja, probeer ook eens de (zwarte) USB 2.0 poorten. USB 3.0 controller wil nog wel eens (driver) problemen geven.

Probeer eens met dat PS2 toetsenbord in je bios de factory defaults te resetten.

• thjo
Heb ik al gedaan. Het batterij van de moederbord er een kwartier af gehad, Het bleek dat er nog garantie opzat dus ik stuur hem terug