Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, en dan met name simulation games als bijvoorbeeld Cities:Skylines
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 700 á 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Western Digital Externe HDD van 2TB
Toetsen & muis
Monitor:Samsung Syncmaster P2470H Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje samengesteld, maar heb de videokaart hier weg gelaten. Hier twijfel ik nog over aangezien ik veel lees dat het overkill is om een beest van een videokaart te kopen wanneer je hoofdzakelijk simulatie games wilt gaan spelen, omdat die vooral op de CPU leunen.
Ook ben ik nog onzeker over het moederbord, ik heb nu gekozen voor een moederbord met chipset H170, omdat ik gelezen heb dat dit de beste chipset is voor de skylake generatie processors wanneer je deze niet gaat overklokken. Ik kon echter niet goed bepalen of het nou een héél groot verschil in performance geeft als ik kies voor een B150 of H110 chipset moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een advies krijg over een te kiezen moederbord en videokaart, binnen het budget.
Hier mijn lijstje
Games spelen, en dan met name simulation games als bijvoorbeeld Cities:Skylines
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 700 á 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Western Digital Externe HDD van 2TB
Toetsen & muis
Monitor:Samsung Syncmaster P2470H Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje samengesteld, maar heb de videokaart hier weg gelaten. Hier twijfel ik nog over aangezien ik veel lees dat het overkill is om een beest van een videokaart te kopen wanneer je hoofdzakelijk simulatie games wilt gaan spelen, omdat die vooral op de CPU leunen.
Ook ben ik nog onzeker over het moederbord, ik heb nu gekozen voor een moederbord met chipset H170, omdat ik gelezen heb dat dit de beste chipset is voor de skylake generatie processors wanneer je deze niet gaat overklokken. Ik kon echter niet goed bepalen of het nou een héél groot verschil in performance geeft als ik kies voor een B150 of H110 chipset moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een advies krijg over een te kiezen moederbord en videokaart, binnen het budget.
Hier mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 234,50 | € 234,50 |
| 1 | MSI H170M PRO-VDH | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Zalman ZM-T3 | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 80,31 | € 80,31 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 527,16 | |
[ Voor 10% gewijzigd door Promatt23 op 28-12-2015 10:49 ]